کد خبر 10507
۲۷ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۷:۲۱

موج اصلاح قیمت به تیر آهن رسید

موج اصلاح قیمت به تیر آهن رسید

موج کاهش قیمت مقاطع فولادی امروز علاوه بر میلگرد به نرخ اعلامی تیرآهن از سمت اکثر مبادی فروش نیز رسید و در نهایت برخی کارخانه‌ها مانند ظفربناب نیز در محصولات خود ثبات قیمت اعمال کردند و برخی با کاهش ۵۰ تا ۱۰۰ هزار تومانی در هر شاخه و در برخی سایزها همراه بود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آهن‌نیوز، امروز ۲۷ فروردین ۱۴۰۳ نرخ دلار بازار آزاد از دیروز اخر وقت که روی تابلوی برخی کارگزاری‌ها حول ۶۷ هزار و ۵۰۰ تومان خوانده شد امروز به نرخ‌هایی به مراتب پایین‌تر در کانال ۶۶ هزار تومان نیز رسید و هم اکنون با قیمت ۶۵ هزار و ۹۰۰ تومان در حال معامله است.  

این اصلاح قیمتی اگر در روز گذشته بازار آهن ومقاطع فولادی را از شوک افزایش قیمت متاثر از فضاس مشوش سیاسی نظامی خارج نکرده بود اما امروز با ثبات حداکثری و کاهش قیمتی در برخی مبادی فروش همراه بود که به نظر می‌رسد تا انتهای هفته ادامه داشته باشد. 

این موج کاهشی امروز علاوه بر میلگرد به نرخ اعلامی تیرآهن از سمت اکثر مبادی فروش نیز رسید و در نهایت برخی کارخانه‌ها مانند ظفربناب نیز در محصولات خود ثبات قیمت اعمال کردند و برخی با کاهش ۵۰ تا ۱۰۰ هزار تومانی در هر شاخه و در برخی سایزها همراه بود.

این کاهش قیمت در بخش کیلو فروشی ذوب آهن اصفهان با ۳۰۰ الی ۸۰۰ تومان کاهش همراه بود که لیست قیمت آن به شرح زیر است و در بخش کیلوفروشی نیز در اکثر سایزها بدون تغییر و در برخی ۵۰ الی ۲۰۰ هزار تومان کاهش داشت. 

۱۴      ⬅️    ۳۴۷۰۰   تومان
۱۶      ⬅️    ۳۵۰۰۰   تومان
۱۸      ⬅️    ۳۲۷۰۰   تومان
۲۰      ⬅️    ۳۸۴۰۰   تومان
۲۲      ⬅️    ۳۵۷۰۰   تومان
۲۴      ⬅️    ۳۲۵۰۰   تومان
۲۷      ⬅️    ۳۱۷۰۰   تومان
۳۰      ⬅️    ۳۴۲۰۰   تومان

انتهای خبر/ ف

کد خبر 10507

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =