کد خبر 1060
۸ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۲

رئیس شوراهای مجلس شورای اسلامی:

فساد فولاد مبارکه نتیجه کوتاهی دستگاه‌های نظارتی

فساد فولاد مبارکه نتیجه کوتاهی دستگاه‌های نظارتی

رئیس کمیسیون شوراهای مجلس شورای اسلامی، فساد در فولاد مبارکه را نتیجه کوتاهی مدیران دانست و از قوه قضائیه خواست به طور جدی به این پرونده رسیدگی و احکام لازم را برای آن صادر کند.

به گزارش پایگاه خبری آهن‌نیوز، محمدصالح جوکار رئیس شوراهای مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس، با اشاره به مفاسدی که در شرکت فولاد مبارکه اتفاق افتاده گفت: قوه قضائیه باید به طور جدی پرونده فساد صورت گرفته در فولاد مبارکه را مورد رسیدگی قرار داده و احکام لازم را برای متخلفان صادر کند.

نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی افزود: گزارش تحقیق و تفحص از فولاد مبارکه نشان داد که مجلس در انجام وظایف نظارتی خود جدی است و این بُعد نظارتی مجلس مورد توجه است.

وی اظهار داشت: در کشور ما مدیران تأثیر بسزایی در مناسبات اقتصادی دارند و آنچه که در فولاد مبارکه اتفاق افتادو موارد مشابه آن نتیجه کوتاهی مدیران ارشد است. اینگونه اتفاقات نتیجه کوتاهی مدیران ارشد و دستگاه‌های نظارتی است و ما باید در بُعد نظارت دقیق‌تر باشیم.

در گزارش تحقیق و تفحص مجلس شورای اسلامی از فولاد مبارکه اصفهان ۹۰ عنوان تخلف، انحراف و تحمیل خسارت و توزیع رانت بالغ بر ۹۱ هزار میلیارد تومان و همچنین ضعف‌های ساختاری و نواقص قانونی مورد شناسایی قرار گرفته است.

انتهای پیام/

کد خبر 1060

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =