کد خبر 10668
۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۶

فولاد خوزستان در سرازیری سقوط؛از یک هشتم نهایی آسیا تا فانوس بدستی در لیگ‌برتر

فولاد خوزستان در سرازیری سقوط؛از یک هشتم نهایی آسیا تا فانوس بدستی در لیگ‌برتر

فولادخوزستان روزهای سختی را تجربه می‌کند. تیمی که در آخرین حصورش درسطح یک فوتبال آسیا روبروی تیم متمول عربستانی هرچندباخت اما بری فوتبال ما آبروداری کرد حالا در انتهای فصل جاری فانوس بدست است و شانس سقوط به لیگ‌یک کشور را تجربه می‌کند.

به گزارش خبرنگار ورزشی آهن نیوز اینکه فولاد خوزستان با آن سرمایه عجیب انسانی و بعد از آن مالی با یک آکادمی قوی و همچنین امکانات منحصر به فرد داخلی چرا و چگونه به این روز افتاده است را قطع به یقین در مدیریت این تیم باید بررسی کرد.

مدیریتی که با علی‌منصوریان امتحان پس داده و بدون جایگاه مردمی فصل را شروع کرد و پس از نتایج فاجعه‌آمیز و فشار هواداران علی‌منصوریان را برکنار کرد و سکان رهبری تیم را به پیرمرد اسپانیای  سپرد و عدم نتایج درخشان سبب جدا شدن دو طرف پس از چند هفته شد و حاصل این انتخاب و جدایی هم جز  دادن زیان و ضرر برای فولادی‌ها نبود.

مدیریت کلان فولاد در این فصل آنجایی جالبتر می‌شود که برای انتخاب سرمربی پس از مارتینز کل اسامی پرطمطراق فوتبال ایران از قبیل یحیی‌گل‌محمدی و محمدربیعی و مهدی‌رحمتی  را دور زد اما بدون حصول نتیجه به احمدآل‌نعمه مربی جوان برای چند هفته بسنده کرد.

در این راستا بد نیست اشاره‌ای هم به شاهکار مدیریت این تیم داشته باشیم که پس از اتلاف وقت در حین مسابقات برای انتخاب جایگزین مربی خارجی  با مهدی رحمتی پیش‌قراردای را امضا کردند که البته به نتیجه نرسید و حالا این مربی بدون یک روز کار کردن در این تیم به روایتی سیزده میلیار و به روایت دیگر بیست‌وپنج میلیارد از فولاد طلبکار شده است و مدعی گرفتن این مبلغ شده است.

در فولاد چه خبر است؟
یکی از سوالاتی که در اذهان عمومی جامعه فوتبال و هوادارن فولاد می‌گذرد این است که در راس هرم مدیریت این تیم چه نگاهی حاکم است؟

سپردن نیمکت این تیم در حالیکه در جدول لیگ‌برتر شرایط بهت‌آوری را در این فصل  تجربه می‌کند و جایگاه مناسبی ندارد به عبدالله‌ویسی که پس از قهرمان کردن چند فصل قبل استقلال‌خوزستان آن هم با تفاضل گُل چه دلیل و مبنایی را دارد؟

اگر براساس دید فنی این چنین انتخاباتی صورت می‌گیرد پس یعنی اعتقادی فوتبالی به این گزینه‌های منتخب وجود دارد پس چرا زمان لازم به مربیان موردنظر داده نمی‌شود یا اگر نگاه نتیجه‌گرایی و حفظ تیم در جدول صرفا در ین فصل مدنظر است که حضور مربیان امتحان پس داده به چه معنایی است؟


فولادخوزستان در حال‌حاضر با بیست‌ویک امتیاز از بیست‌و چهار بازی در مکان سیزدهم جدول قرار دارد و استقلال‌خوزستان و نساجی مازندران بع ترتیب با یک و دو امتیاز کمتر در تعیقب این ایم هستند. هفته‌های پایانی روزهای دشواری را برای فوتبال خوزستان و خصوصا فولادی‌ها رقم خواهد زد و باید به انتظار انتهای فصل نشست.

فولاد خوزستان در سرازیری سقوط؛از یک هشتم نهایی آسیا تا فانوس بدستی در لیگ‌برتر

انتهای پیام/

کد خبر 10668

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =