کد خبر 10672
۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۸:۳۲

کارگران فولاد خوزستان در دیدار با رهبر انقلاب + تصویر

کارگران فولاد خوزستان در دیدار با رهبر انقلاب + تصویر

در دومین ماه از سال «جهش تولید با مشارکت مردم» و به مناسبت هفته کار و کارگر، جمعی از کارگران فولاد خوزستان و کارگران سراسر کشور صبح امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ با حضور در حسینیه امام خمینی (ره) با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.

به گزارش آهن‌نیوز؛ حضور فولاد مردان در دیدار هزار نفری رهبری به مناسبت گرامی داشت هفته کار و کارگر و بسیج کارگری فولاد مردان شرکت فولاد خوزستان به مناسبت گرامی داشت هفته کار و کارگر و بسیج کارگری با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.

به گزارش خبرنگار روابط عمومی، رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز ۵ اردییهشت ماه ۱۴۰۳ در دیدار هزاران نفر از کارگران سراسر کشور، با بیان نقش کلیدی جامعه کارگری در جهش تولید و بهبود وضع اقتصادی کشور، به تبیین وظایف مسئولان برای حل مشکلات قشر قانع و نجیب کارگر پرداختند و گفتند: حال خوب جامعه کارگری، حال ملت را هم خوب خواهد کرد.

حضرت آیت الله خامنه ای هدف واقعی آمریکا و غرب از تحریم و فشار بر ایران را، تسلیم و تبعیت محض ملت و نظام اسلامی خواندند و تاکید کردند: ملت بزرگ و ریشه‌دار ایران و جمهوری اسلامی، در مقابل زورگویی و زیاده‌خواهی‌ها تسلیم نمی‌شود و با تبدیل تحریم‌ها به فرصت‌های پیشرفت و شکوفایی، به افق روشن آینده دست خواهد یافت.

رهبر انقلاب با تشکر صمیمانه از تلاش، نجابت و همت جامعه کارگری، بوسه پیامبر (ص) بر دستان پینه‌بسته یک کارگر را بالاترین تجلیل از کار و کارگر خواندند و افزودند: اسلام برای کار و عمل، ارزش و احترام ذاتی قائل است و براساس آموزه‌های قرآنی و روایی، تلاش هر فرد برای کسب روزی و نان حلال، همچون عبادات، عمل صالح محسوب می‌شود.

گزارش خبرنگار ما حاکی است، به مناسبت گرامی داشت هفته کار و کارگر و بسیج کارگری جمعی از کارگران تلاشگر شرکت فولاد خوزستان به نمایندگی از کارگران شرکت در این دیدار حضور داشته و با رهبر معظم انقلاب تجدید بیعت کردند.

انتهای پیام/ م

کد خبر 10672

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =