کد خبر 10682
۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۷

مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان در گفت و گو با آهن‌نیوز:

اصلاحیه گزارش طرح‌های توسعه هرمز روی کدال منتشر می‌شود

اصلاحیه گزارش طرح‌های توسعه هرمز روی کدال منتشر می‌شود

مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان گفت: بزودی اطلاعات جدید  و گزارش‌های شرکت از آخرین وضعیت طرح های توسعه ای روی کدال منتشر خواهد شد.

به گزارش خبرنگار آهن‌نیوز، عطاالله معروفخانی در گفتگو با خبرنگار آهن‌نیوز اظهار کرد: در خصوص انتشار گزارش های مالی شرکت روی کدال هیچ عمدی در کار نبوده است و این اتفاق کاملاً سهوی بود.

وی ادامه داد: اطلاعات جدید از آخرین وضعیت طرح های توسعه‌ای شرکت فولاد هرمزگان روی سایت کدال بارگزاری شده و بزودی منتشر می‌شود.

معروفخانی با احترام به خواسته سهامداران شرکت در انتشار آخرین اطلاعات دقیق از عملکرد شرکت گفت: این خواسته سهامداران برای آگاهی از وضعیت فعالیت و عملکرد شرکت بجا و بحق است ما نیز تلاش می‌کنیم تا گزارش‌ها و صورت مالی شرکت در زمان مناسب منتشر شده و در اختیار ذینفعان قرار بگیرد.

بیشتر بخوانید:

آیا فولاد هرمزگان آمار غلط روی کدال قرار داده است؟

به گزارش آهن‌نیوز، در روزهای گذشته گزارشی از وضعیت چهار طرح توسعه شرکت فولاد هرمزگان روی کدال منتشر شد که بررسی‌ها نشان داد این اطلاعات به اشتباه منتشر شده است.

شرکت فولاد هرمزگان در حال حاضر چهار طرح توسعه در حال انجام دارد که شامل توسعه کارخانه احیا مستقیم، طرح افزایش تعداد سیلوهای آهن اسفنجی در واحد احیا مستقیم، احداث یک واحد تولید گازهای صنعتی با ظرفیت ۱۰ هزار نرمال مترمکعب در ساعت و همچنین احداث ایستگاه کاهش فشار گاز طبیعی به ظرفیت ۱۰۰ هزار نرمال مترمکعب در ساعت می‌شود.

انتهای پیام/ م

کد خبر 10682

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بهنام ۱۳:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۸
    0 0
    با سلام خدمت شما دست اندر کاران ان شاالله که با پیگیری های موضوع از طرف شما اطلاعات غلط اصلاح میشه و به منتفعین جرات نمی‌کنند اطلاعات اشتباه بدهند