کد خبر 1128
۱۵ شهریور ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۲

فعالیت صنایع فولادی‌ آب‌بر در قزوین ممنوع!

فعالیت صنایع فولادی‌ آب‌بر در قزوین ممنوع!

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان قزوین گفت: سند آمایش توسعه استان بر اساس ظرفیت‌ها و آینده‌نگاری تدوین و طراحی و همچنین استقرار صنایع آب‌بر نظیر فولاد نیز ممنوع شده است.

به گزارش پایگاه خبری آهن‌نیوز، ابوالفضل یاری رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان قزوین در نشست با اهالی رسانه استان قزوین که در محل این سازمان برگزار شد، با اشاره به اینکه سند تحول دولت مردمی در دستور کار جدی سازمان قرار دارد، اظهار کرد: طراحی یک مدل حکمرانی منطقه‌ای جزو ایده‌هایی بود که توسط استاندار و سازمان در حال پیگیری است تا استان قزوین به عنوان پایلوت حکمرانی منطقه‌ای در کشور مطرح شود.

وی ادامه داد: سند آمایش توسعه استان قزوین بر اساس ظرفیت‌ها و آینده‌نگاری استان تدوین و طراحی شده است؛ در این سند علاوه بر ظرفیت‌های موجود در استان، آینده‌نگاری لحاظ و برای آن خط قرمزهایی تدوین شده است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان قزوین تصریح کرد: گاهی این خط قرمزها چالش‌هایی را در حوزه استقرار و توسعه فعالیت‌های اقتصادی ایجاد می‌کند؛ برای مثال بارگذاری صنعتی در حوزه شهرستان‌های قزوین و آبیک ۶ برابر ظرفیت زیست‌محیطی استان است لذا سند آمایش بر عدم توسعه صنعتی تأکید دارد.

وی افزود: در این سند همچنین استقرار صنایع آب‌بر نظیر فولاد نیز در استان ممنوع شده است.

انتهای پیام/

کد خبر 1128

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =