کد خبر 11409
۲۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۳۰

تاثیرگذارترین بازیکن فولاد چه کسی است؟

تاثیرگذارترین بازیکن فولاد چه کسی است؟

ساسان انصاری ستاره تیم فولاد خوزستان در فصلی که گذشت یکی از تاثیرگذارترین بازیکنان این تیم بود و نقش زیادی در بقای فولاد خوزستان ایفا کرد.

به گزارش آهن نیوز؛ فولاد خوزستان در طول مسابقات این فصل لیگ برتر تنها ۲۰ گل به ثمر رساند و ساسان انصاری روی ۱۱ گل آنها تاثیر مستقیم داشت و توانست در طول فصل روی بیش از ۵۰درصد گل‌های این تیم اثرگذار باشد.

او پنج گل و شش پاس گل ارسال کرد و در هر دو زمینه بهترین بازیکن فولاد در طول فصل بود، یکی دیگر از آمارهای جالب توجه این است که فولاد در صورت گلزنی ساسان انصاری توانست امتیاز کسب کند، ۴ گل انصاری در شرایطی به ثمر رسید که فولاد با تک گل این بازیکن ۳ امتیاز مسابقه را کسب کرده است.

انصاری در آخرین بازی لیگ با گلزنی مقابل نساجی توانست تک گل پیروزی بخش فولاد را به ثمر برساند و بقا در لیگ برتر را تضمین کند، او همچنین پیش از این مسابقه در دو مسابقه قبلی با ارسال پاس گل روی روند فولاد و نتیجه گیری این تیم تاثیرگذار بوده است.

ساسان انصاری یکی از موثرترین کاپیتان‌های لیگ بیست سوم بود و در لیست تاثیرگذارترین بازیکنان لیگ در کنار بازیکنانی مانند لیموچی، رضاییان و سعید سحرخیزان قرار گرفت.

منبع: ورزش ۳

انتهای پیام/z

کد خبر 11409

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =