کد خبر 11421
۲۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۲

قیمت آهن آلات در روز یکشنبه ۲۰ خرداد ۱۴۰۳ / نوسان دلاری در بازار آهن + جدول

قیمت آهن آلات در روز یکشنبه ۲۰ خرداد ۱۴۰۳ / نوسان دلاری در بازار آهن + جدول

انتظارات برای آینده سیاسی و اقتصادی کشور سبب نوسان رو به افزایش در بازار آهن و محصولات فولادی شد.

به گزارش خبرنگار آهن‌نیوز، امروز یکشنبه بیستم خرداد، قیمت محصولات فولادی در بازار آهن با نوسان رو به افزایش همراه شد به طوریکه میلگرد با ۵۰ تا ۶۰۰ تومان رشد قیمت فروخته شد.

فروشندگان محصولات فولادی در بازار آهن با انتظار برای تعیین لیست کاندیداهای ریاست جمهوری و تعیین خط مشی سیاسی و اقتصادی در محل کار خود، مشغول به فعالیت بودند اما قیمت ها نسبت به روز قبل همراه با رشد بود. این درحالی است که قیمت دلار به عنوان تاثیر گذار اصلی قیمت در بازار آهن نیز در کانال ۶۰ هزار تومانی نوسان دارد هرچند کارشناسان معتقدند این وضعیت موجب ارامش نسبی در بازار آهن می‌شود اما عبور از این کانال نیز سبب رشد قیمت محصولات فولادی خواهد شد.

امروز قیمت هر کیلو تیرآهن از شرکت‌های مختلف نیز کاهش ۳۰۰ تا ۱۰ هزار تومانی داشت. هر کیلو تیرآهن از شرکت ذوب آهن اصفهان نیز ۵ هزارتومان کاهش قیمت داشت.
همچنین هر کیلو شمش فولادی نیز با افزایش ۲۰۰ تومانی فروخته شد. انواع ورق عرشه نیز با افزایش ۱۰۰ تومانی از تولیدکنندگان فروخته شد. در این بازار قیمت انواع نبشی نیز ۲۰۰ تومان رشد داشت.
در بازار آهن امروز قیمت انواع ناودانی، انواع ورق و لوله صنعتی در نیز ثابت بود و تغییری نسبت به دیروز نداشت.همچنین قیمت پروفیل در اکثر کارخانه‌ها ثابت بود؛ قیمت لوله مانیسمان، قیمت لوله داربستی و سایر لوله‌ها در اکثر کارخانه‌ها ثابت بود.
بررسی‌ها نشان می‌دهد که فعالان بازار با هدف کاهش ریسک‌های معاملاتی تا زمان مشخص شدن نتیجه انتخابات، از حجم فعالیت خود می‌کاهند. در نتیجه، نرخ ارز در یک بازه نسبتا باثبات قرار می‌گیرد.
قیمت مقاطع فولادی را در جدول زیر مشاهده می کنید.

قیمت آهن آلات در روز یکشنبه ۲۰ خرداد ۱۴۰۳ / نوسان دلاری در بازار آهن + جدول

انتهای پیام/ م
کد خبر 11421

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =