کد خبر 1165
۱۶ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۸

فدراسیون فوتبال تاج را کاور کرد

فدراسیون فوتبال تاج را کاور کرد

فدراسیون فوتبال در اطلاعیه‌ای نسبت به اتهامات وارد شده به مهدی‌تاج واکنش نشان داد.

 به گزارش خبرنگار ورزشی پایگاه خبری آهن‌نیوز، به نقل از فدراسیون فوتبال، فدراسیون فوتبال اطلاعیه‌ای را در خصوص اظهارات یکی از نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی صادر کرد.

متن اطلاعیه به شرح زیر است:

پیرو اظهارات یکی از نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی در یکی از برنامه‌های ورزشی درباره نقش رییس فدراسیون در پرونده ۹۲ هزار میلیاردی فولاد مبارکه، به استحضار مردم شریف و جامعه محترم فوتبال می‌رساند که اظهارات وی کذب، مغرضانه و مصداق بارز تشویش اذهان عمومی بوده است.

توضیح اینکه، همانطور که پیش‌تر به اطلاع عموم رسید و توضیحات لازم ارائه شد، در گزارش ۳۰۰ صفحه‌ای تحقیق و تفحص مجلس محترم شورای اسلامی فقط یک بار به نام رییس فدراسیون فوتبال اشاره شده که مرتبط با اعاده به خدمت ایشان با استناد به ماده ۶۰ قانون خدمت رسانی به ایثارگران می‌باشد و هیچ بند و ماده دیگری در ارتباط با ایشان در این گزارش وجود ندارد.

این موضوع پس از نتایج درخشان تیم ملی در جام جهانی ۲۰۱۸ و در آستانه جام ملت‌های ۲۰۱۹ و به منظور جلوگیری از آسیب به فوتبال ملی،مطابق نامه درخواست به شماره ۹۷/۱۰۰/۱۷۳۷به تاریخ ۹۷/۰۸/۲۴ جناب آقای دکتر سلطانی‌فر، وزیر محترم وقت ورزش و جوانان و موافقت جناب آقای رحمانی، وزیر محترم وقت صمت در نامه شماره ۲۰۰۰۰/۱/۹۵۴۴ به تاریخ ۹۷/۰۹/۲۱ ، در سطح کلان دولت و در چارچوب روابط بین دو وزارتخانه ورزش و صمت پیگیری شد و مقام درخواست کننده و تایید کننده مجاز به پذیرش و یا رد این درخواست بوده‌اند. بر این اساس، رییس فدراسیون هیچگونه دخل و یا تصرفی در پذیرش این درخواست نداشته است.

روشن است آنچه درباره دریافت مبالغی نیز در گزارش تحقیق و تفحص مجلس محترم شورای اسلامی آمده، در واقع مبلغی است که بابت حقوق ٣ سال به رییس فدراسیون تعلق می‌گرفته که حتی در صورت دریافت حقوق بازنشستگی به عنوان یک حق اکتسابی این حقوق به وی پرداخت می‌شد.

در خاتمه بیان می‌دارد که متاسفانه این موضوع عامدانه و ناجوانمردانه مستمسک یک گروه جریان‌ساز که مردم با آنان و اهداف‌شان آشنایی کامل دارند قرار گرفته تا بدین واسطه علاوه بر خوراک دادن به رسانه‌های بیگانه، فوتبال ملی را آن هم در آستانه آوردگاه جام جهانی بواسطه اغراض شخصی مورد حمله قرار دهند.

بر این اساس،فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران ضمن اطلاع رسانی شفاف درباره این گروه، در آینده نزدیک موضوعات حائز اهمیتی را درباره اهداف این جریان با مردم در میان خواهد گذاشت.

انتهای‌پیام/الف.ک

کد خبر 1165

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =