کد خبر 1222
۲۳ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۷

تفکیک به نفع فولاد

تفکیک به نفع فولاد

تفکیک وزارت بازرگانی از صمت می‌تواند برای تولیدکنندگان فولادی، شرایط بهتری رقم بزند.

به گزارش پایگاه خبری آهن‌نیوز، علیرضا میرزایی، فعال صنعت فولاد با بیان نارضایتی از عملکرد رضا فاطمی امین وزیر صمت، مطرح کرد: با وجود شرایط بد اقتصادی، وزیر صمت تفکر صنعتی ندارد و در واقع به صورت توصیه‌ای عمل می‌کند. به گونه‌ای که نگاه وی کلی‌نگر است و زمانی که از دستگاه‌های حاکمیتی دستوری مانند کاهش قیمت‌ها صادر شود، بدون هیچ دلیلی این اقدام انجام می‌شود. در این راستا امکان دارد حتی شرکت‌های فولادی نیز وارد رکود و پس از آن ورشکست شوند.

وی با اشاره به تصمیم اخیر مجلس درباره برکناری وزیر صمت گفت: مجلس شورای اسلامی قصد استیضاح فاطمی امین را داشت که البته نتوانست آن را جابجا کند، چرا که تصمیمات درستی در زمینه قیمت‌گذاری محصولات و بحث تولید گرفته نمی‌شد. به نظر می‌رسد وزیر صمت حامیان زیادی دارد که مجلس هم نتوانست برای استیضاح تصمیم بگیرد.

این فعال بازار فولاد با اشاره به تفکیک وزارت بازرگانی از صمت، تصریح کرد: تفکیک این دو وزارتخانه می‌تواند برای تولیدکنندگان فولادی، شرایط بهتری رقم بزند. در واقع احیای وزارت بازرگانی، وزیر جدیدی را روی کار خواهد آورد که به تبع آن انتظار می‌رود اتفاقات خوبی برای اقتصاد کشور به خصوص در حوزه فولاد رخ دهد.

پایان پیام/

کد خبر 1222

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =