کد خبر 127
۲۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۱

۱۰ تن آهن‌آلات سرقتی در شهرری کشف شد

۱۰ تن آهن‌آلات سرقتی در شهرری کشف شد

فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری راننده کامیونی که ۱۰ تن آهن آلات سرقت کرده بود خبرداد و گفت: متهم هنگام انتقال اموال مسروقه شناسایی و بازداشت شد.

به گزارش خبرنگار آهن نیوز، "سرهنگ دوستعلی جلیلیان " فرمانده انتظامی شهرستان ری با اشاره به دستگیری سارق آهن‌آلات اظهار داشت: هفته گذشته مأموران کلانتری قلعه‌نو در گشت زنی‌های انتظامی یک دستگاه خودرو کامیون را با بار آهن‌آلات در محور "تهران - ورامین" مشاهده که به تردد این خودرو مشکوک می‌شوند.

وی افزود: تیم عملیات این کلانتری برای بررسی موضوع  دستور توقف کامیون را اعلام می‌کنند و با توقف خودرو،  راننده هیچ‌گونه مدارک و بارنامه‌ایی به همراه نداشت و با توجه به ضدو نقیض بودن اظهاراتش به کلانتری انتقال یافت.

فرمانده انتظامی شهرستان ری در ادامه گفت: در تحقیقات انجام شده متهم به سرقت آهن‌آلات در محدوده خلازیر از 4 مغازه ضایعات‌فروشی اعتراف کرد و بیان داشت که  قصد داشته اموال مسروقه را در محدوده ورامین به فروش برساند.

سرهنگ جلیلیان در پایان خاطرنشان کرد: کارشناسان،  وزن اموال مسروقه را  10 تن اعلام کردند و تاکنون هر 4 مال‌باخته شناسایی و متهم پس از تشکیل و تکمیل پرونده تحویل مراجع قضائی شد.

انتهای پیام/ م

کد خبر 127

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =