کد خبر 1278
۳۰ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۳

تکلیف ضرایب قیمتی زنجیره فولاد مشخص شد

تکلیف ضرایب قیمتی زنجیره فولاد مشخص شد

تمام اعضا و فعالان شورای آهن و فولاد در اولین نشست خود درباره موضوع مهم تعیین ضرایب محصولات فولادی به توافق رسیدند.

به گزارش پایگاه خبری آهن‌نیوز، مهرداد اکبریان، رئیس انجمن سنگ‌آهن ایران با اشاره به تکلیف تعیین ضرایب قیمتی زنجیره فولاد در شورای آهن و فولاد افزود: تمام اعضا و فعالان شورای آهن و فولاد متشکل از سه انجمن تولیدکنندگان محصولات فولادی، انجمن سنگ‌آهن ایران و انجمن تولیدکنندگان محصولات نوردی در اولین نشست خود درباره موضوع مهم تعیین ضرایب محصولات فولادی به توافق رسیدند.

وی با بیان اینکه تعیین ضرایب محصولات فولادی حیات بسیاری از واحدهای تولیدی فولاد را تحت تاثیر قرار می‌دهد، ادامه داد: اعضای انجمن‌های زنجیره فولاد در شورای آهن و فولاد با بیان استدلال خود و چانه‌زنی درباره ضرایب قیمتی تلاش کرده‌اند رابطه منصفانه بین واحدهای مرتبط با زنجیره فولاد در تعیین ضرایب قیمتی ایجاد کنند.

این فعال معدنی درباره ضمانت اجرای تعیین ضرایب قیمتی در شورای آهن و فولاد تصریح کرد: ضمانت اجرایی تعیین ضرایب از طرف انجمن‌ها به تایید رسیده و با امضای شورای آهن و فولاد نهایی خواهد شد و سپس به وزارت صمت ارائه می‌شود.

اکبریان با رد هرگونه اختلاف نظر در بین اعضای شورای آهن و فولاد در تعیین ضرایب محصولات فولادی گفت: در حال حاضر تقریباً توافق نهایی در شورای آهن و فولاد برای تعیین ضرایب انجام شده و پیش‌نویس آن آماده ارائه به وزارت صمت است و ضرایب هنگام ارائه به وزارت صمت اعلام رسمی خواهد شد.

پایان پیام/ ف

کد خبر 1278

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 6 =