کد خبر 1285
۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۶

رحمتی: خداحافظی کردم و دیگر روی نیمکت فولاد نمی‌نشینم

رحمتی: خداحافظی کردم و دیگر روی نیمکت فولاد نمی‌نشینم

پیشکسوت استقلال گفت: دیگر در کادر فولاد نیستم. به دنبال مستقل شدن بودم. دغدغه مربیگری دارم و به دنبال فرصت مناسب برای اثبات خود هستم.

به گزارش پایگاه خبری آهن‌نیوز، کیانوش رحمتی در خصوص تغییر انجام شده روی نیمکت تیم ملی اظهار داشت: به نظرم تصمیم گرفته شده تصمیمی خوب بود و نظر مثبتی روی آن دارم. مدل مربیگری کی‌روش و سبکی که تیم ملی با او بازی می‌کند، چه از لحاظ فنی و چه از لحاظ مدیریتی می‌تواند باعث تشکیل یک تیم متعهد، متمرکز و همدل شود.

وی ادامه داد: کی‌روش صددرصد افراد را با دلیل به تیم ملی دعوت می‌کند. او با کسی تعارف ندارد و بازیکنانی که به کار او نمی‌آیند را حتما کنار می‌گذارد.

آیا می‌توانیم در جام جهانی اتفاق بزرگی رقم بزنیم؟ پاسخ رحمتی اینگونه بود: با آمدن کی‌روش شانس بسیار کمی را برای صعود می‌توانم در نظر بگیرم. در غیر این صورت و عدم حضور کی‌روش هیچ شانسی قائل نبودم. فوتبال ورزشی غیرقابل پیش‌بینی است، اما به طور کلی می‌توانم بگویم با حضور کی‌روش شانس کمی را برای صعود داریم.

وی درباره شرایط خود گفت: دیگر در کادر فولاد نیستم. به دنبال مستقل شدن بودم. دغدغه مربیگری دارم و به دنبال فرصت مناسب برای اثبات خود هستم.

انتهای پیام/

کد خبر 1285

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =