کد خبر 1347
۱۱ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۲

انتقاد محمد ربیعی از شرایط داوری / در یک متری داور سالتو زدند!

انتقاد محمد ربیعی از شرایط داوری / در یک متری داور سالتو زدند!

سرمربی تیم مس‌رفسنجان معتقد است اشتباهات داوری تاثیر زیادی در نتایج این تیم داشته است.

به گزارش پایگاه خبری آهن‌نیوز، محمد ربیعی پس از تساوی  مس رفسنجان مقابل صنعت نفت آبادان در هفته هفتم لیگ برتر، اظهار داشت: به تیم نفت آبادان خسته نباشید و تبریک می گویم. به تیم خودم نیز خسته نباشید می گویم. با توجه به شرایط جدول و تغییراتی که در نفت ایجاد شده است این تیم بازی متفاوتی نسبت به شش بازی گذشته خود داشت. هر دو تیم زحمت کشیدند و بخشی از بازی برای ما و بخشی هم برای صنعت نفت بود و شاید اگر در ۵ دقیقه پایانی دقت می کردیم دو، سه موقعیت داشتیم. 

وی با ارزیابی عملکرد داور گفت: تیم مس طبق نظریه کارشناسان داوری در بازی های ابتدایی اش مورد اشتباهات بسیار شدید و تأثیرگذار داوری بود. هم مقابل نساجی و هم برابر گل گهر که اعلام کردم چهار امتیاز طلب ما از اشتباهات داوری است. اگر گل نفت سالم بود که من ربیعی که زیاد زبان گلایه ندارم و بلد هم نیستم از همه عذرخواهی می‌کنم اما اگر گل صنعت نفت آفساید باشد آقای کمیته داوران طلب ما می‌شود شش امتیاز در هفت بازی، آن هم با اشتباهات فاحش و تأثیرگذار.

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان گفت: خطای انسانی است و قبول داریم ولی چرا اصلاً به سود تیم ما رخ نمی دهد. حرف بزنیم مورد خطاب قرار می گیریم که شخصیت شما این نیست و وارد این فضا نشوید ولی شما گفتید برخورد می کنید. تمام داورانی که اشتباه فاحش داشتند و در یک متری داور سالتو زدند و پنالتی را نگرفت  بعد در هفته پنجم لیگ یک و هفته های ششم و هفتم لیگ برتر به او داوری داده شد. پس نظارتی نیست و اگر هم است تنبیهات مهم نیستند. اشتباهات فوق العاده تأثیرگذار در سرنوشت تیم ها وجود دارد اما نظارت و برخورد هیچی.

انتهای پیام/ الف.ک

کد خبر 1347

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 10 =