کد خبر 1350
۱۱ مهر ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۸

مورایس: حق دارند زیر توپ بزنند

مورایس: حق دارند زیر توپ بزنند

مورایس ضمن انتقاد از وضعیت چمن موجود گفت: در هیچ شرایطی به داوری اعتراض نمی‌کند.

به گزارش پایگاه خبری آهن‌نیوز، ژوزه مورایس بعد از برتری دو بر یک سپاهان مقابل هوادار در هفته هفتم لیگ برتر به نشست خبری رفت و در این خصوص صحبت کرد. مشروح حرف‌های او را در ادامه می‌خوانید:

مسابقه‌ای که عقب افتادیم؛ بردیم

3 هفته بدون فوتبال داشتیم و دلم برای شما خبرنگاران تنگ شده بود. بعضی‌ وقت‌ها اتفاقاتی می‌افتد و در ابتدای بازی عقب افتادیم و می‌توانستیم خیلی بهتر بازی را شروع کنیم. نیمه اول با شرایط سختی مواجه شدیم. هوادار از بازیکنان باتجربه‌ای برخوردار است و از جایی که فکر می‌کردیم گل خوردیم، مسابقه‌ای که عقب بودیم؛ بردیم.

بازیکنان ایرانی حق دارند بازی مستقیم کنند

سپاهان به دنبال بازی باکیفیت است که از خودش نشان دهد ولی بعضی مواقع امکان‌پذیر نیست و وقتی تیمی نخواهد بازی با کیفیتی از خودش ارائه دهد، سپاهان هم مجبور می‌شود به بازی بلند رو بیاورد. این شرایط به خاطر نبود چمن با کیفیت خوب در فوتبال ایران است و بازیکنان ایرانی حق دارند که به فوتبال مستقیم روی بیاورند.

باید فکری به حال چمن‌های ایران کنید

بازیکنان ایرانی باکیفیت هستند و همانطور که دیدیم تیم ملی ایران در خارج از کشور مقابل اروگوئه چقدر خوب بازی کرد. باید به این فکر کنیم که در ایران به دنبال چه سبک فوتبالی هستیم. اگر می‌خواهیم فوتبال باکیفیت‌تری ارائه دهیم باید فکری به حال زمین‌های چمن کنیم. تیم هوادار هم بازی خوبی انجام داد و لیاقت این را دارد که در زمین بهتری بازی کند.

برای هوادار آرزوی موفقیت می‌کنم

دو گل در نیمه اول زدیم و موقعیت‌های بیشتری هم داشتیم که می‌توانستیم در نیمه اول و دوم استفاده کنیم. سعی کردیم از توپ‌های سوم استفاده و موقعیت‌سازی کنیم. باید بابت حفظ نتیجه تبریک به بازیکنانم بگویم که توانستند نتیجه را حفظ کنند. هوادار هم تیم خوبی است و برای این تیم در بازی آینده آرزوی موفقیت می‌کنم.

انتهای‌پیام/ الف.ک

کد خبر 1350

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =