کد خبر 1376
۱۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۴

عملکرد مطلوب فخوز در شش ماه اول سال

عملکرد مطلوب فخوز در شش ماه اول سال

شرکت فولاد خوزستان با گذر از بحران قطعی برق در روزهای گرم سال توانست طی ۶ ماه نخست سال جاری عملکرد خوبی در حوزه تولید، فروش و صادرات بر جای بگذارد.

به گزارش پایگاه خبری آهن‌نیوز، شرکت فولاد خوزستان با گذر از بحران قطعی برق در روزهای گرم سال توانست طی ۶ ماه نخست سال جاری عملکرد خوبی به ویژه در حوزه تولید بر جای بگذارد و به فروش مطلوبی در بازارهای داخلی و همچنین صادراتی دست پیدا کند. فخوز در ۶ ماه ابتدایی سال جاری، ۷۶۲ هزار و ۹۸۵ تن اسلب تولید کرده است.

در شرکت فولاد خوزستان طی ۶ ماه ابتدایی سال ۱۴۰۱، دو میلیون و ۶۷۱ هزار و ۲۴۲ تن گندله تولید شد.

فخوز طی ۶ ماه نخست امسال توانست یک میلیون و ۸۳۶ هزار و ۷۲۷ تن آهن اسفنجی تولید کند که این میزان با افزایش ۲۱ درصدی نسبت به مدت مشابه سال پیش همراه بوده است.

جمع تولید محصولات فولادی شرکت فولاد خوزستان در ۶ ماه ابتدایی سال ۱۴۰۱، به ۶ میلیون و ۲۵۲ هزار و ۵۸۲ تن رسید که این میزان نشان از رشد ۹ درصدی نسبت به مدت مشابه سال پیش دارد.

شرکت فولاد خوزستان توانست در ۶ ماه ابتدایی سال جاری، ۵۴۰ هزار و ۹۴۳ تن بیلت و بلوم را در بازار داخلی به فروش برساند که این میزان حاکی از رشد ۶۳ درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته است.

فخوز در ۶ ماه ابتدایی سال جاری، ۳۶۷ هزار و ۱۸۳ تن اسلب را در بازارهای داخلی فروخت که این میزان، رشد ۶۰ درصدی نسبت به مدت مشابه سال پیش داشته است.

فولاد خوزستان در ۶ ماه نخست سال جاری، توانست ۴۷ هزار و ۶۹۹ تن آهن اسفنجی را در بازارهای داخلی به فروش برساند که این میزان نسبت به مدت مشابه سال قبل، ۱۷۶ درصد رشد را نشان می‌دهد.

میزان فروش داخلی گندله در «فخوز» طی ۶ ماه ابتدایی امسال، به ۱۳۲ هزار و ۸۳۲ تن رسید که این میزان نشان از رشد ۴۲۸ درصدی نسبت به مدت مشابه سال ۱۴۰۰ دارد.

این شرکت، ۲۵ هزار و ۱۲۱ تن گندله را طی ۶ ماه ابتدایی سال پیش در بازارهای داخلی فروخته بود.

جمع فروش داخلی محصولات فخوز طی ۶ ماه ابتدایی سال ۱۴۰۱، به یک میلیون و ۸۸ هزار و ۷۸۶ تن محصول رسید که این میزان در همسنجی با مدت مشابه سال قبل، حاکی از رشد ۸۰ درصدی است.

 شرکت فولاد خوزستان طی ۶ ماه نخست سال ۱۴۰۱، موفق به فروش ۳۸۶ هزار و ۳۲۳ تن بیلت و بلوم در بازارهای صادراتی شد.

 فخوز در ۶ ماه ابتدایی سال جاری، ۳۰۶ هزار و ۴۴ تن اسلب را روانه بازارهای صادراتی کرد.

 جمع فروش صادراتی شرکت فولاد خوزستان در ۶ ماه ابتدایی سال ۱۴۰۱، به ۶۹۲ هزار و ۳۶۷ تن محصول رسید.

فولاد خوزستان توانست طی ۶ ماه ابتدایی امسال، ۹۲۷ هزار و ۲۶۶ تن بلوم و بیلت در بازارهای داخلی و صادراتی به فروش برساند که این میزان، نشان از رشد ۱۱ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل دارد.

در ۶ ماه نخست سال جاری، ۶۷۳ هزار و ۲۲۷ تن اسلب در بازارهای داخلی و صادراتی به فروش برساند که این میزان نسبت به مدت مشابه سال قبل، ۷ درصد افزایش داشته است.

جمع فروش داخلی و صادراتی محصولات فخوز در ۶ ماه ابتدایی سال ۱۴۰۱، به یک میلیون و ۷۸۱ هزار و ۱۵۴ تن رسید که این میزان در هم‌سنجی با مدت مشابه سال قبل، ۱۸ درصد رشد داشته است.

 شرکت فولاد خوزستان توانست در ۶ ماه ابتدایی سال ۱۴۰۱ از محل فروش بیلت و بلوم در بازار داخلی، ۷۶ هزار و ۸۴۱ میلیارد و ۶۲۳ میلیون ریال درآمد کسب کند که این میزان در همسنجی با مدت مشابه سال قبل، ۸۸ درصد رشد داشته است.

فولاد خوزستان در ۶ ماه ابتدایی امسال از فروش گندله در بازارهای داخلی، چهار هزار و ۱۳۸ میلیارد و ۱۵۲ میلیون ریال درآمد کسب کرده است که این میزان، نشان از رشد ۳۵۸ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل دارد.

«فخوز» با فروش آهن اسفنجی در بازار داخلی طی ۶ ماه ابتدایی سال جاری، چهار هزار و ۱۹۲ میلیارد و ۴۷۷ میلیون ریال درآمد کسب کرد که این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۱۹۳ درصد رشد را نشان می‌دهد.

 جمع درآمد شرکت فولاد خوزستان از فروش داخلی محصولات طی ۶ ماه نخست سال ۱۴۰۱ به ۱۳۹ هزار و ۸۲۵ میلیارد و ۳۲۷ میلیون ریال رسید که این میزان نسبت به مدت مشابه سال پیش، ۷۴ درصد رشد داشته است.

شرکت فولاد خوزستان طی ۶ ماه ابتدایی امسال، موفق به کسب درآمد ۵۰ هزار و ۵۴۷ میلیارد و ۳۸۳ میلیون ریالی از محل صادرات بیلت و بلوم شده بود.

 فخوز در ۶ ماه ابتدایی سال جاری، موفق شد ۴۷ هزار و ۴۸۲ میلیارد و ۵۹۳ میلیون ریال درآمد از فروش اسلب در بازارهای صادراتی داشته باشد.

شرکت فولاد خوزستان توانست در ۶ ماه ابتدایی سال جاری، ۹۸ هزار و ۲۹ میلیارد و ۹۷۶ میلیون ریال درآمد از صادرات محصولات خود داشته باشد.

درآمد حاصل از فروش بیلت و بلوم شرکت فولاد خوزستان در بازارهای داخلی و صادراتی طی ۶ ماه ابتدایی سال جاری، به ۱۲۷ هزار و ۳۸۹ میلیارد و ۶ میلیون ریال رسید که این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال پیش، ۱۲ درصد افزایش یافته است.

 فخوز در ۶ ماه ابتدایی سال جاری، توانست ۱۲۴ هزار و ۳۲۴ میلیارد و ۲۱۶ میلیون ریال اسلب در بازارهای داخلی و صادراتی به فروش برساند که این میزان در هم‌سنجی با مدت مشابه سال پیش، ۴۵ درصد رشد داشته است.

جمع درآمد فروش داخلی و صادراتی شرکت فولاد خوزستان در ۶ ماه ابتدایی امسال، به ۲۳۷ هزار و ۸۵۵ میلیارد و ۳۰۳ میلیون ریال رسید که این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال قبل، ۱۸ درصد افزایش یافته است. 

عملکرد مطلوب فخوز در شش ماه اول سال

کد خبر 1376

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =