کد خبر 1382
۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۹

سرپرست گل‌گهر: حق تیم مظلوم را نخورید

سرپرست گل‌گهر: حق تیم مظلوم را نخورید

سرپرست گل‌گهر ضمن ابراز احترام به بیژن طاهری گفت: صحبت‌های سرپرست استقلال حرف او نبوده و به او دیکته شده است، ضمن اینکه فیلم هتاکی و دعوای ساپینتو موجود است.

به گزارش پایگاه خبری آهن‌نیوز، درگیری میان ساپینتو و الهویی در کنار زمین کافی بود تا دیدار جنجالی استقلال و گل گهر همچنان در کانون توجهات قرار بگیرد. پس از مصاحبه‌های مختلفی که در این مدت انجام شد، شب گذشته بیژن طاهری سرپرست آبی ها روی خط برنامه فوتبال برتر آمد و صحبت هایی را درباره این مسابقه پرحاشیه مطرح کرد.

حالا حیدر افسری، سرپرست باشگاه گل گهر به اظهارات بیژن طاهری واکنش نشان داده است. او در این باره گفت: در ارتباط با صحبت‌های آقای طاهری، سرپرست محترم استقلال باید بگویم ایشان از پیشکسوتان خوشنام فوتبال ایران هستند و احترام ویژه‌ای برای ایشان قائل هستیم ولی شب گذشته صحبت‌هایی مطرح کردند که مشخص است به ایشان دیکته شده بود.

او ادامه داد: ایشان می‌گویند کادرفنی ما به سمت نیمکت آنها آمده است. سوال من این است که بر فرض این ادعا هم درست باشد، آیا وظیفه کادرفنی استقلال است که جلوی این موارد را بگیرد یا وظیفه ناظر بازی و داور مسابقه است؟ و اینکه اگر در گزارش داور یا ناظر بازی چنین موردی وجود داشته باشد ما ادعای آنها را می‌پذیریم ولی باید تاکید کنم هتاکی و حمله از سوی ساپینتو شروع شد و این چیزیست که در فیلم‌های ضبط شده هم مشخص است.

وی در ادامه با اشاره به ادعای حریف درباره جلوگیری از بازی رودی ژستد و کوین یامگا در مسابقه فصل گذشته، گفت: نکته بعدی این است که ایشان ادعا کردند اجازه پیدا نکردن ۲ بازیکن استقلال برای بازی جلوی گل گهر، به ما مربوط می‌شود. اولاً باید به آقای طاهری یادآوری کنم که اطلاعات ایشان غلط است. این ۲ بازیکن یعنی یامگا و ژستد، در بازی مقابل نساجی محروم بودند که حتی ناظر آن بازی و سازمان لیگ این موضوع را اعلام کرده بودند.

سرپرست گل گهر ادامه داد: قبل از بازی استقلال برابر گل گهر که همان دیدار مقابل نساجی بود، نامه رسمی دادند که این ۲ بازیکن حق بازی ندارند و استقلال از این نفرات استفاده کرد و هیچ اتفاقی هم رخ نداد. در واقع اینجا حق تیم مظلوم نساجی خورده شد و این رفتار در بازی بعد ادامه پیدا کرد. تا اینکه این ۲ بازیکن مقابل ما بازی نکردند و در اصل محرومیت برای بازی با نساجی بود که به دلیل نفوذی که در فدراسیون داشتند، این حکم اجرا نشد و به راحتی حق تیم مظلوم شهرستانی را خوردند.

سرپرست گل گهر در پایان گفت:‌ این را باید بگویم که ما هم یک تیم مظلوم شهرستانی هستیم که نه در فضای مجازی و نه در بدنه ورزش فوتبال قدرتی نداریم. ما همیشه مظلوم واقع می‌شویم و همه حکم ها هم علیه ماست، پس به آقای طاهری می‌گویم اول اطلاعاتشان را تکمیل کنند و بعد مسائلی که به ایشان دیکته می‌شود؛ بیان کنند.

انتهای‌پیام/ الف.ک

کد خبر 1382

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =