کد خبر 1389
۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۸

دربی اصفهانی‌ها در لیگ‌برتر هندبال

دربی اصفهانی‌ها در لیگ‌برتر هندبال

هفته دوم لیگ‌برتر هندبال با برگزاری ۶ دیدار ادامه پیدا خواهد کرد و در یکی از جذاب‌ترین دیدارهای دو تیم اصفهانی به دیدار هم خواهند رفت.

به گزارش پایگاه خبری آهن‌نیوز، هفته دوم لیگ برتر هندبال مردان با ۶ دیدار فردا جمعه ۱۵ مهر انجام خواهد شد. در این هفته دو تیم اصفهانی گیتی پسند و سپاهان نوین در اصفهان به مصاف یکدیگر خواهند رفت. سپاهان نوین در هفته اول به برتری رسیده بود و با ۲ امتیاز جزو تیم‌های صدرنشین است. همچنین نیروی زمینی شهید شاملی کازرون در خانه باید مقابل نخلستان دشتستان به میدان برود.

در دیگر دیدارها زغال سنگ طبس، نفت و گاز گچساران، پیکان سبزوار و مس کرمان نیز به ترتیب میزبان رعد پدافند، فولاد مبارکه سپاهان، زاگرس اسلام آباد غرب و پرواز هوانیروز اصفهان خواهند بود.

سی و پنجمین دوره رقابت‌های لیگ برتر هندبال مردان از نهم مهر، با شرکت ۱۲ تیم آغاز شد. این مسابقات بر خلاف سال قبل به صورت دوره‌ای (رفت و برگشت) برگزار می‌شود. ستارگان نوین برازجان، گیتی پسند اصفهان، فولاد مبارکه سپاهان، پیکان سبزوار، پرواز هوانیروز، صنعت مس کرمان، زاگرس اسلام‌آباد غرب، نفت و گاز گچساران، فولاد سپاهان نوین، زغال سنگ طبس، رعد پدافند و نیروی زمینی شهید شاملی کازرون ۱۲ تیم حاضر در این دوره از رقابت‌های لیگ برتر هندبال هستند.

انتهای پیام/ الف‌.ک

کد خبر 1389

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =