کد خبر 1392
۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۱

واگذاری ۵۳۴۹ فقره معدن به صورت مزایده

واگذاری ۵۳۴۹ فقره معدن به صورت مزایده

مراسم رونمایی از مزایده ۵۳۴۹ فقره معدن در هفته آتی با حضور فعالان و کارشناسان صنعت فولاد برگزار خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری آهن‌نیوز، مهدی حمیدی، سرپرست دفترکل بهره‌برداری معادن وزارت صمت با اطلاع‌رسانی مزایده معادن به استان‌ها از شنبه گفت: معادن استان‌هایی که قرار است معادن آنها در مزایده شرکت کنند از طریق جراید، نشریات و سایت‌های متعدد این استان‌ها منتشر شده و قرار است از روز شنبه اطلاع‌رسانی مزایده معادن در استان‌ها آغاز شود.

مهدی حمیدی ادامه داد: متقاضیان و شرکت‌کنندگان می‌توانند آگهی مزایده‌های معدنی را از طریق سامانه برگزاری مزایده‌های معدنی وزارت صمت در استان‌های حایز شرایط مشاهده کنند.

وی تصریح کرد: سرمایه‌گذاران و متقاضیان مرحله اول مزایده معادن، فرصت دارند لیست معادن قابل واگذاری را تا یازدهم آبان در پایگاه اطلاع رسانی وزارت صمت مشاهده کنند و سپس آگهی انتشار مرحله دوم مزایده که شامل هشت استان خواهد بود در ابتدای ماه آبان اعلام خواهد شد و همین روال تا ۱۶ آذر ادامه خواهد یافت.

سرپرست دفترکل بهره‌برداری معادن وزارت صمت، واگذاری ۵۳۴۹ فقره معدن به صورت مزایده را رویداد مهمی خواند و گفت: مراسم رونمایی از مزایده معادن در هفته آتی با حضور فعالان و کارشناسان صنعت فولاد برگزار خواهد شد.

حمیدی در رابطه با افزایش شمار معادن قابل واگذاری در مزایده معادن افزود: اطلاع‌رسانی افزایش تعداد معادن قابل واگذاری در مزایده انجام شده است و چنانچه در دوره‌های بعدی معادن دیگری نیز شامل واگذاری در مزایده‌ها شود، اطلاع‌رسانی مجدد خواهیم داشت.

وی درباره علت افزایش تعداد معادن در مزایده‌ها ادامه داد: با اتمام پرونده خوانی و تضامین، مبلغ حقوق دولتی، نحوه واگذاری و اطلاعات و دیتای معادن شمار معادن مشمول واگذاری در مزایده‌ها افزایش می‌یابد کما اینکه این اتفاق در استان‌ها انجام شده و اکنون شمار قطعی معادن حایز شرایط برای شرکت در مزایده به ۵۳۴۹ فقره رسیده است.

پایان پیام

کد خبر 1392

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 5 =