کد خبر 141
۲۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۹

احداث کارخانه ذوب‌آهن در نطنز اشتباه بود

احداث کارخانه ذوب‌آهن در نطنز اشتباه بود

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: احداث کارخانه ذوب‌آهن در این منطقه و با توجه به بحران آبی که نطنز با آن مواجه است کار اشتباهی بود.

به گزارش آهن نیوز، "محمد اسلامی"، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی در جلسه شورای اداری شهرستان نطنز، اظهارکرد: با توجه به اینکه شهرستان نطنز در منطقه با تنش آبی بالا قرار دارد و با بحران آب روبرو است، ساخت کارخانه ذوب‌آهن در گذشته در این منطقه اشتباه بود.

وی افزود: باید همه مناطق ظرفیت‌سنجی شوند و نسبت به ظرفیت آن منطقه اقدام کرد نه اینکه برای ایجاد اشتغال در این منطقه که با تنش آبی روبرو است چنین اقدامی را انجام داد.

معاون رییس جمهور گفت: بعضی مواقع اقدامات کپی شده در برخی مناطق مستعد، برای برخی مناطق غیرمستعد مشکل‌ساز است و نشان از نبود بررسی دقیق دارد.

وی تصریح کرد: یکی دیگر از موضوعات مهم برای این منطقه، تثبیت جمعیت روستایی باایجاد زیرساختهای لازم برای روستاها است که باید در دستور کار قرار بگیرد.

اسلامی، پیرامون موضوع نهضت ملی مسکن در نطنز و مشکلات آن خاطرنشان کرد: امروز در دیدار چهره به چهره با مردم نطنز عنوان شد که برخی از مسئولان گفته‌اند زمین برای این کار نداریم و فعلاً پروژه نهضت ملی مسکن در این منطقه متوقف شده است.

رئیس سازمان انرژی اتمی، گفت: با پیگیری‌های انجام شده مقرر شد به زودی زمین مورد نیاز برای نهضت ملی مسکن در نطنز موقعیت‌یابی و تعیین شود.

انتهای پیام/

کد خبر 141

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 7 =