کد خبر 1410
۱۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۳

مزایده معادن دولتی شروع شد

مزایده معادن دولتی شروع شد

مزایده معادن دولتی دارای گواهی کشف و پروانه‌ بهره‌برداری از امروز در تمام استان‌های کشور آغاز شد.

به گزارش پایگاه خبری آهن‌نیوز، مهدی حمیدی، سرپرست دفتر بهره برداری معادن وزارت صمت با اعلام خبر آغاز مزایده معادن دولتی از امروز افزود: تعداد ۵ هزار و ۳۴۹ فقره محدوده اکتشافی دارای گواهی کشف و پروانه‌ بهره‌برداری که در اختیار وزارت صمت قرار دارد، از امروز به صورت مزایده در تمام استان‌های کشور واگذار می‌شود.

مهدی حمیدی با بیان اینکه اطلاعات این محدوده و معادن به چهار بخش تقسیم‌بندی شده‌اند، ادامه داد: محدوده‌های معدنی از امروز در سامانه کاداستر با تغییر رنگ مشخص شده‌اند و از طریق سایت اداره کل صمت استان‌ها برای عموم مردم مشخص شده است.

وی تصریح کرد: متقاضیان می‌توانند از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت در مزایده این ۵ هزار معدن شرکت کنند و زمان واگذاری معادن تا ۲۶ آذر ۱۴۰۱ خواهد بود.

سرپرست دفترکل بهره‌برداری معادن وزارت صمت، واگذاری ۵۳۴۹ فقره معدن به صورت مزایده را رویداد مهمی خواند و گفت: مراسم رونمایی از مزایده معادن در هفته آتی با حضور فعالان و کارشناسان صنعت فولاد برگزار خواهد شد.

واگذاری ۵۳۴۹ فقره معدن به صورت مزایده به سرمایه‌گذاران و متقاضیان این بخش رویداد مهمی در بخش معدن و صنایع معدنی کشور است.

پایان پیام/

کد خبر 1410

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =