کد خبر 1472
۲۱ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۱

آیا صدرنشینی گل‌گهر تداوم خواهد داشت؟

آیا صدرنشینی گل‌گهر تداوم خواهد داشت؟

تدوام حضور در صدر جدول از مهمترین تفکرات قلعه‌نوعی و مجموعه گل‌گهر سیرجان است.

به گزارش خبرنگار ورزشی آهن‌نیوز، شاگردان امیر قلعه‌نوعی در پایان هفته هشتم رقابت‌های این فصل به صدر جدول دست یافتند. بعد از اتفاقات فصل قبلِ این تیم در مورد کسر امتیاز و سقوط سیرجانی‌ها به رتبه‌های پایین‌تر این اولین‌بار است که گل‌گهر سیرجان به همراه امیر قلعه‌نوعی به این جایگاه دست پیدا می‌کند.

صدرنشینی در لیگ‌برتر البته با آمارهای مناسبی هم در مورد این تیم همراه شده، بهترین خط حمله، کمترین گل خورده، بیشترین شانس موقعیت گل در بازی‌ها، همه و همه باعث شده شکل حضور این تیم در مکان اول جدول جذابتر و پرمعناتر هم باشد.

پرواضح است که هم قلعه‌نوعی و هم گل‌گهری‌ها از این شرایط راضی هستند، اما نمی‌توان کتمان کرد که تیم‌های رقیب این تیم قطعاً به این سادگی دست بردار موقعیت سیرجانی‌ها نخواهند بود و چالش‌های بسیاری روبروی این تیم قطعاً خواهد بود.

از آنجا که پرسپولیس، استقلال و سپاهان نزدیک‌ترین رقبای این تیم در جدول هستند و بعد از آنها مس رفسنجان و فولاد، قطعاً می‌توان برای هر کدارم از این تیم‌ها هفته پرچالشی را متصور بود. نباید فراموش کنیم که حصور در صدر در همین هفته‌های ابتدایی اگرچه یک دستاورد برای هر تیم و کادرفنی است اما تداوم آن نکته حائز اهمیت‌تر است بخصوص که این صدرنشینی با هم‌امتیازی دیگر تیم‌ها هم شکل گرفته باشد.

امیر قلعه‌نوعی و گل‌گهر سیرجان که این فصل حتی در یارگیری هم متفاوت‌تر از فصول قبل عمل کردند حضور مقتدرانه در جدول یک امتیاز است اما خود آنها بهتر از هر فردی واقف به این موضوع‌اند که برای ادامه موفقیت در این راه نیاز مبرم به تنوع و انعطاف بیشتری در مباحث فنی تیم در زمین سبز بازی و استفاده از ابزارها دارند تا بتوانند گوی سبقت را در این رقابت از رقبا در نهایت بربایند.

انتهای‌پیام/ الف.ک

کد خبر 1472

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =