کد خبر 1511
۲۳ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۷

معامله ۳۰ هزار تن فولاد به مقصد عمان

معامله ۳۰ هزار تن فولاد به مقصد عمان

با توجه به بازار کم رونق فولاد در آسیا فروشندگان ایرانی به دلیل شرایط بهتر تقاضا در کشورهای GCC در معاملات جدید خود به قیمت‌های بهتری دست یافتند.

به گزارش پایگاه خبری آهن‌نیوز، با توجه به بازار کم رونق فولاد در آسیا فروشندگان ایرانی به دلیل شرایط بهتر تقاضا در کشورهای GCC (شورای همکاری خلیج فارس) در معاملات جدید خود به قیمت‌های بهتری دست یافتند. از جمله یکی از تولیدکنندگان کوره قوس ۱۵،۰۰۰ تن بیلت خود را این هفته ۴۶۵ دلار/ تن فوب برای حمل در اکتبر به فروش رساند درحالیکه هفته قبل قرارداد ۳۰ هزار بیلت ۴۶۲ دلار/ تن فوب نهایی کرده بود.

علاوه بر این یکی از فولادسازان استان کرمان هفته پیش یک محموله ۲۰ هزار تنی را ۴۶۰ دلار/ تن فوب برای تحویل در انتهای اکتبر امضا نمود. همچنین شنیده‌ها حاکی از دست یافتن فولادساز کوره بلند ایران به قیمت ۴۶۴.۵ دلار/ تن فوب برای آخرین مزایده خود می‌باشد. هفته پیش ۳۰ هزار تن فولاد این کارخانه ۴۶۳ دلار/ تن فوب به مقصد عمان معامله شد.

از طرف تولیدکنندگان بیلت کوره القایی قیمت‌های ۴۶۷ و ۴۷۱ دلار/ تن فوب را برای ۱۰ هزار تن محصول شنیده شده که نسبت به ۴۶۰ دلار/ تن فوب هفته در سطح بالاتری قرار دارد.

مزایده‌های جدید مقاطع میانی از فولادسازان ایرانی در یزد و خوزستان نیز اعلام شده که انتظار می‌رود به سطح بالاتری از قیمت‌های فوق دست پیدا کنند.

پایان پیام/ ف

کد خبر 1511

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =