کد خبر 1528
۲۵ مهر ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۲

مدیرعامل باشگاه مس:

حسین‌خانی در مس کرمان می‌ماند

حسین‌خانی در مس کرمان می‌ماند

کهندل می‌گوید: با وجود نتایج نه چندان مطلوب تا اینجای فصل، فرزاد حسین خانی در این تیم با قدرت به کار خود ادامه خواهد داد.

به گزارش پایگاه خبری آهن‌نیوز، محمد کهندل مدیرعامل باشگاه مس در گفتگویی در خصوص شرایط تیم‌شان گفت: شرایط در سال اول بازگشت به لیگ برتر برای اکثر تیم ها دشوار است اما شاهد بودیم که مجموعه کادرفنی و بازیکنان تیم در این هفته‌ها با تمام وجود تلاش خود را به کار بستند که در شرایط مسابقات قرار بگیرند و اطمینان داریم که روند تیم در بازی های پیش رو بهتر خواهد شد تا به اهداف خود در این فصل دست پیدا کنیم.

مدیرعامل باشگاه مس کرمان در همین رابطه ادامه داد: حسینخانی مربی توانمندی است و تیم شایسته مس کرمان در بازی‌های این فصل قابل فرصت دادن است و حتم داریم با حمایت کاملی که از سرمربی تیم صورت می گیرد شایستگی این تیم کاملا اثبات خواهد شد.

در پایان کهندل از تلاش همه جانبه برای حضور تیم در بهترین شرایط خود در مسابقات لیگ برتر گفت و افزود: با همدلی کاملی که در بدنه تیم، باشگاه و شرکت مس وجود دارد تلاش و حمایت همگانی موفقیت تیم و شادی دل مردم را تضمین می کنیم. البته روند حرکتی تیم فوتبال مس کرمان در بازگشت به لیگ برتر به گونه ای بود که شروع حرکت این تیم را با چالش های جدی و دشواری تمام عیار نشان می داد اما فرزاد حسینخانی و تیمش کاملا مترصد هستند که با کسب یک پیروزی و رسیدن به شرایط مناسب روحی و روانی، در بحث فنی نیز به تسلط کافی و کامل برروی خود در ادامه بازی ها دست پیدا خواهند کرد.

انتهای‌پیام/ الف.ک

کد خبر 1528

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =