کد خبر 1534
۲۵ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۹

وام ۱۵ میلیونی به بازنشستگان فولاد پرداخت می‌شود

وام ۱۵ میلیونی به بازنشستگان فولاد پرداخت می‌شود

مدیرعامل صندوق فولاد از پرداخت وام به بازنشستگان خبر داد و گفت: با تلاش‌های صورت‌گرفته توانستیم مبلغ وام را از چهار به ۱۵ میلیون رسانده و اقساط آن را به ۳۶ ماه بازپرداخت ارتقا دهیم.

به گزارش آهن‌نیوز، حسین عامریان در این باره اظهار داشت: این وام از طریق بانک قرض الحسنه رسالت به بازنشستگان فولاد پرداخت می‌شود.

عامریان تصریح کرد: بهبود و ارتقای معیشت بازنشستگان فولاد سیاست قطعی و محوری صندوق است.

وی افزود: پیش از شروع به کار تیم مدیریتی صندوق در دولت سیزدهم، مبلغ وام ضروری بازنشستگان چهار میلیون تومان و صف انتظار برای دریافت وام نیز بسیار طولانی بود؛ لذا افزایش مبلغ وام از سوی بازنشستگان عزیز انتظاری به حق بود.

مدیرعامل صندوق فولاد تأکید کرد: در همین راستا در ماه نخست مسئولیت تلاش کردیم مبلغ وام ضروری با افزایش دوبرابری به هشت میلیون تومان برسد و تعداد وام گیرندگان را نیز سه برابر کردیم.

عامریان خاطرنشان کرد: با کلیدخوردن وام بانک قرض‌الحسنه رسالت عملاً شاهد افزایش چهار برابری مبلغ وام بازنشستگان فولاد از زمان شروع کار تیم مدیریتی جدید صندوق هستیم.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد با بیان اینکه تسهیل در بازپرداخت وام‌های بازنشستگان از دغدغه‌هایی بود که برای آن چاره اندیشیدیم، اظهار کرد: تا پیش‌ازاین مقرر بود که بازپرداخت وام‌ها در ۲۴ قسط انجام شود، اما در رایزنی‌هایی که صورت گرفت، این بازپرداخت‌ها را به ۳۶ قسط رساندیم تا بازنشستگان عزیز در پرداخت اقساط خود فشار کمتری را متحمل شوند.

عامریان تصریح کرد: همچنین تلاش کردیم تعداد نفرات وام‌گیرنده را افزایش دهیم، به‌طوری‌که تا پیش‌ازاین تعداد وام گیرندگان ۲ هزار نفر بودند و در این دوره این تعداد به سه هزار نفر افزایش‌یافته است؛ بنابراین در این دوره تعداد بیشتری از بازنشستگان خواهند توانست از تسهیلات دریافت وام با شرایط اقساطی خوب بهره‌مند شوند.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد گفت: در دریافت این تسهیلات علاوه بر افزایش مبلغ و تعداد نفرات، بازنشستگان عزیز نیازی به ارائه ضامن به بانک رسالت نیز نخواهد داشت که این امر روند دریافت وام را برای آنان بسیار روان‌تر و آسان‌تر خواهد کرد.

گفتنی است بازنشستگان متقاضی دریافت وام بانک قرض‌الحسنه رسالت می‌توانند با مراجعه به سایت صندوق فولاد قسمت سامانه‌های الکترونیکی اطلاعیه دریافت وام را مشاهده و ثبت‌نام خود را برای دریافت وام انجام دهند. سامانه الکترونیک بازنشستگان در سایت صندوق فولاد  ضمن مشاهده اطلاعیه وام درخواست خود را جهت دریافت وام ثبت نمایند.

انتهای پیام/

کد خبر 1534

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 5 =