کد خبر 1553
۲۷ مهر ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۲

ماجرای احضار وریا غفوری چه بود؟ / گرشاسبی: تمام قد حمایت می‌کنم

ماجرای احضار وریا غفوری چه بود؟ / گرشاسبی: تمام قد حمایت می‌کنم

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان در مورد مسائل و شایعاتی مطرح شده در هفته گذشته توضیحات کاملی ارائه کرد.

به گزارش پایگاه خبری آهن‌نیوز، روزهای گذشته شایعاتی در خصوص حضور افرادی در هتل محل اقامت اعضای تیم فولاد در شب قبل از بازی با پیکان مطرح شد و برخی از رسانه‌های فارسی زبان مدعی شدند، این نیروها با هماهنگی حمیدرضا گرشاسبی و برای احضار وریا غفوری وارد اردوی فولاد شده بودند.

حمیدرضا گرشاسبی درباره این خبر توضیح داد: من بعد از بازی متوجه شدم که نامه‌ای آمده که به وریا غفوری تحویل داده شود و به هیچ وجه موضوع دستگیری وجود نداشت و این صحبت‌ها کذب است. در ثانی وریا غفوری و خانواده‌ او به خوبی می‌دانند من به چه شکل و زمانی که استقلال ایشان را نمی‌خواست، با درخواست کادرفنی، تلاش خود را کردم تا این بازیکن را جذب کنم. نه تنها وریا بلکه تمام بازیکنان شاهد هستند من تمام قد از آنها حمایت کردم؛ کافی است با یکی از آنها صحبت کنید و اگر یکی این موضوع را رد کرد و گفت من با آنها مشکل یا موضعی دارم من از فولاد می‌روم. این صحبت ها شایعات ناجوانمردانه است همه دیدند وریا در همین بازی هم حضور داشت و بازی کرد.  

او ادامه داد: کسی نمی‌تواند نظر خود را در مسائل کلی به من تحمیل کند چه برسد به یک تصمیم شخصی. در زمان حضور در پرسپولیس وزیر از من خواست که برانکو از این تیم برود ولی من کاری را کردم که خواست هواداران بود و همین موضوع باعث شد من از این باشگاه کنار گذاشته شوم. زمان برگزاری سوپرجام نیز کلی نامه آمد که با تعویق آن موافقت کنیم اما من پای خواسته هواداران ایستادم و زیر بار این درخواست نرفتم؛ این موضوع که یک بحث فردی است و به تصمیم‌گیری من ارتباطی ندارد.  

مدیرعامل فولاد خوزستان در خصوص حواشی بازی با استقلال و بستن مچ‌بندهای مشکی توسط برخی از بازیکنان این تیم عنوان کرد: در هر صورت هشدارهایی داده می‌شود و از ما می‌خواهند که باشگاه فعالیت غیر ورزشی نکند اما اینکه فشاری وجود داشته باشد تا ما دخالت کنیم، به هیچ وجه درست نیست. از چند روز قبل از بازی با استقلال تا چند روز بعد از این بازی، ما با وجود مشکلاتی که داشتیم، نتوانستم بازیکنان را ببینیم چه برسد که بخواهیم توصیه‌ای به آنها بکنیم. باز هم می‌گویم بازیکنان هستند و می‌توانید صحت و ثقم این ماجرا را از آنها جویا شوید. از طرفی اگر موضوعی امنیتی باشد کاری از دست کادرفنی و مدیریت برنمی‌آید و از حیطه اختیارات ما قطعاً خارج خواهد بود.  

وی در خصوص گلایه جواد نکونام از باشگاه فولاد به دلیل عدم پیگیری مسائل مربوط به داوری گفت: ما صحبت کردیم و گفت اعصابم خراب بود. ما چطور پیگیری نمی‌کنیم؟ مثلا من بگویم بازیکن حریف چرا می‌خوابی؟ هر زمان ایشان گفته یک داور شبهه دارد و قبلاً برای ما خوب سوت نزده، پیگیر شدیم و تمام نامه‌ها نیز موجود است؛ خودش هم پیگیر است و ما با هم هماهنگ هستیم. هیچ دلخوری نداریم و روزهای قبل هم با هم بودیم.

گرشاسبی در خصوص تعطیلی مسابقات لیگ برتر بعد از هفته یازدهم برای حضور تیم ملی در جام جهانی و همچنین زمان برگزاری بازی این تیم با ملوان اظهار داشت: در این مورد بهتر است کادرفنی نظر خود را مطرح کند که البته فکر می‌کنم در این خصوص آنها واکنش نشان داده‌اند. بنابراین اگر بحثی باشد، ما با هماهنگی هم نقطه نظرات خود را مطرح خواهیم کرد.

انتهای‌پیام/ الف.ک

کد خبر 1553

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =