کد خبر 1561
۲۷ مهر ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۶

سرمربی تیم بسکتبال مس کرمان: صورتمان را با سیلی سرخ می‌کنیم

سرمربی تیم بسکتبال مس کرمان: صورتمان را با سیلی سرخ می‌کنیم

اسلامی سرمربی بسکتبال مس کرمان اعتقاد دارد: جدول بسکتبال تا روزهای آخر فصل دستخوش تغییرات زیادی خواهد شد.

به گزارش خبرنگار آهن‌نیوز، محمدرضا اسلامی سرمربی تیم بسکتبال مس کرمان در گفت و گویی با پایگاه خبری آهن‌نیوز در مورد شرایط تیم مس کرمان و لیگ برتر بسکتبال گفت: باشگاه مس کرمان جزو آن دسته باشگاه‌هایی است که دارای نام بزرگ و سابقه مناسب در ورزش کشور است و مهمتر از همه اینکه در چند سال اخیر فعالیت حرفه‌ای در رشته‌های مختلف از جمله بسکتبال را هم در کارنامه خود داشته است.

وی با بیان این نکته که نگاه این باشگاه در بسکتبال در این فصل صرفاً قهرمانی نیست، گفت: سیاست کلی باشگاه با توجه به حضور تیم فوتبال این باشگاه در لیگ برتر و افزایش بودجه کلان باشگاه مس، اولویت باشگاه مس کرمان در موردِ بسکتبال سرمایه‌گذاری روی استعدادهای بومی و سرمایه‌گذاری روی سرمایه‌هایِ انسانی داخل استان است و برای بدست آوردن جایگاه قابل اعتنا نهایتاً توانایی خرید تنها دو بازیکن خارجی در این فصل را داریم، تا بتوانیم شرایط مناسبی را در جدول این فصل داشته باشیم. 

وی در این رابطه ادامه داد: یکی از اهداف مهم باشگاه مس کرمان ساختارسازی براساسِ نیروهای بومی و جوان کرمان در رشته بسکتبال است و امیدواریم با تجاربی که این بازیکنان در این یکی، دو فصل کسب می‌کنند، در دو فصل آینده با کمی تقویتِ تیم جزو مدعیان قهرمانی این رشته در سطح کشور باشیم.

اسلامی در مورد جایگاه فعلی مس کرمان در جدول لیگ برتر تا اینجای فصل گفت: جدول بسکتبال با توجه به دو امتیازی بودن بردها و یک امتیازی بودن باخت‌ها رتبه‌بندی می‌شود و این رتبه‌های فعلی تیم‌های مختلف به دلیل گل شماری‌ها نیز شکل گرفته است. ضمن اینکه در حال حاضر چند تیم بازی‌های عقب‌افتاده دارند به‌نظر می‌رسد تا انتهای این فصل شرایط همین‌گونه پایاپای پیش برود و نتوانیم تا روز آخر رتبه تثبیت شده‌ای را برای تیم‌ها در نظر بگیریم.

مربی جوان مس کرمان در مورد نحوه یارگیری تیم‌ها در این فصل گفت: سه الی چهار تیم براساس شرایط بودجه‌ای خود در این رابطه خود را از دیگر تیم‌ها جدا کرده‌اند و با جذب بازیکنان خارجی توانسته‌اند خود را به عنوان مدعی مطرح کنند اما مطمئناً این فصل بازی‌ها نزدیک به هم است و امتیازات نزدیک خواهد بود.

سرمربی بومی کرمانی‌ها اعتقاد دارد: از لحاظ مالی صورت خود را با سیلی سرخ می‌کنیم و برخلاف مباحث مطرح شده در خارج از مجموعه تیم‌های صنعتی شرایط مالی این تیم‌ها خیلی با دیگر تیم‌ها در حوزه‌های دیگر تفاوت ندارد، حتی در فوتبال هم این باشگاه جزو ۴ یا ۵ تیم کم هزینه لیگ برتر این فصل است که به همین ترتیب و نسبت بسکتبال هم همین شرایط را به از بُعد مالی تجربه می‌کند.

سرمربی مس کرمان در پایان گفت: باشگاه شهرداری گرگان به ادعا و گفته خود سایت باشگاه ذکر شده ۳۵ میلیارد برای این فصل هزینه کرده است اما برخلاف تمام گفته‌ها مثلاً تیم مس‌ کرمان که جزو تیم‌های صنعتی است در حدود یک هشتم این تیم هزینه کرده‌ایم.

گفت‌وگو: امیرکریمی

انتهای پیام/ الف‌.ک

کد خبر 1561

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =