کد خبر 1579
۲۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۵

لیگ برتر؛

آرای انضباطی گل‌گهری‌ها اعلام شد

آرای انضباطی گل‌گهری‌ها اعلام شد

بر اساس این آرا امیر قلعه‌نوعی یک جلسه تعلیقی محروم شد.

به گزارش پایگاه خبری آهن‌نیوز، پس از دیدار جنجالی استقلال و گل گهر که با اخراج ریکاردو ساپینتو و سعید الهویی مربی گل گهر همراه بود، کمیته انضباطی در حکمی سنگین، سرمربی پرتغالی آبی ها را به 2 جلسه محرومیت و پرداخت 400 میلیون تومان جریمه محکوم کرد و پس از آن، همه در انتظار اعلام آرای انضباطی کادرفنی سیرجانی ها بودند.

با این حال و برخلاف انتظار، سعید الهویی مربی گل گهر با محرومیتی از سوی کمیته انضباطی روبه‌رو نشد و در سمت مقابل، این امیر قلعه‌نویی بود که یک جلسه محرومیت تعلیقی در پرونده او به ثبت رسیده که مدت زمان آن، یکسال است.

در حکمی که از سوی کمیته انضباطی اعلام شده، آمده است:

مسابقه دو تیم گل گهر سیرجان و استقلال تهران در هفته هفتم برگزار شد و از سوی امیر قلعه‌نوعی، سرمربی و سعید الهویی، مربی تیم گل گهر تخلفاتی مبنی بر بدرفتاری مقابل داور مسابقه و رفتار غیرورزشی رخ داد.

با اعلام کمیته انضباطی: در خصوص تخلف انتسابی گل گهر سیرجان مبنی داشتن ۷ بازیکن اخطاری و تخلف امیر قلعه‌نویی و سعید الهویی به ترتیب مبنی بر بدرفتاری و رفتار غیر ورزشی، با توجه به مجموع اوراق و محتویات پرونده از جمله گزارش ناظر و داور مسابقه، تخلفات انتسابی به افراد فوق محرز و مسلم تشخیص داده شد و استناد به مواد ۵۵ و ۵۸ و ۶۴ مقررات انضباطی با لحاظ ماده ۹۴ این مقررات، باشگاه گل گهر سیرجان به پرداخت مبلغ۲۶۰ میلیون ریال جریمه نقدی و امیر قلعه‌نویی به مدت یک جلسه محرومیت از همراهی تیم که به مدت یکسال تعلیق می شود محکوم شد. وی باید مبلغ ۵۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

سعید الهویی نیز به پرداخت مبلغ دویست میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

رای صادره قابل اجرا بوده و در خصوص جریمه تعیینی امیر قلعه‌نویی، ظرف مدت هفت روز از تاریخ ابلاغ قابل تجدید نظر خواهی نزد کمیته استیناف بوده و نسبت به سایر موارد قطعی است.

انتهای‌پیام/الف.ک

کد خبر 1579

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 4 =