کد خبر 1582
۲۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۲

ناممکن‌ها در فولاد مبارکه ممکن شد

ناممکن‌ها در فولاد مبارکه ممکن شد

فولاد مبارکه در چند ماه گذشته به فناوری و توان تولید فولادهای الکتریکی و برخی فولادهای خاص دیگر دست یافته که برخی‌ها تولید این قبیل محصولات طی یکسال اخیر را غیرممکن می‌دانستند.

به گزارش پایگاه خبری آهن‌نیوز، محمد یاسر طیب نیا مدیرعامل گروه فولاد مبارکه با اشاره به این‌که عملکرد شش‌ماهه و حتی یک‌ساله گروه نشان می‌دهد که عمده شرکت‌های گروه نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد قابل‌ ملاحظه‌ای داشته‌اند، افزود: به‌ ویژه در حوزه توسعه توفیقات خوبی حاصل‌شده است.

در فولاد مبارکه و برخی شرکت‌های زیرمجموعه تولید محصولات کیفی و جدید را شاهد بودیم. توانستیم در چند ماه گذشته به فناوری و توان تولید فولادهای الکتریکی و برخی فولادهای خاص دیگر دست‌یابیم. این موارد اتفاقات بسیار ارزشمند و بزرگی در مجموعه فولاد مبارکه است. اگرچه برخی افراد تولید این قبیل محصولات طی یکسال اخیر را غیرممکن می‌دانستند اما با همکاری و حمایت یکدیگر و با استفاده از ظرفیت‌های داخلی کشور و بدون حضور کارشناسان خارجی توانستیم به این موفقیت‌ها دست‌ یابیم.

مدیر عامل گروه فولاد مبارکه تأکید کرد: به خاطر داشته باشیم ظرفیت‌ گروه فولاد مبارکه بیشتر از این است. می‌توان با حمایت و همکاری بیشتر به موفقیت‌های ارزشمندتری دست پیدا کرد. اگرچه همه این توفیقات به دست نیروی انسانی شکل‌گرفته است اما هنوز آن‌گونه که باید تحول موردنظر محقق نشده است.

انگیزه کارکنان برای تحقق اهداف افزایش‌یافته اما با نقطه غایی که متناسب با سازمان‌های سطح اول جهانی است، فاصله‌ داریم. در حوزه فناوری، نوآوری و تبدیل‌شدن همه‌جانبه به صنعت سبز نیز کارهای خوبی انجام‌شده اما باید برای تسریع در به بار نشستن پروژه‌های این حوزه تلاش و برنامه‌ریزی مضاعف داشته باشیم.

پایان پیام/ف

کد خبر 1582

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =