کد خبر 1591
۲۸ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۱

گل‌گهر سیرجان؛

به رای صادر شده معترضیم

به رای صادر شده معترضیم

حیدر افسری مدیر تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان گفت: محرومیت قلعه‌نوعی عادلانه نیست و به این رای اعتراض خواهیم کرد. چرا با وجود اینکه امیر قلعه‌نویی در بازی با استقلال از روی نیمکت تکان نخورد، برای او یک جلسه محرومیت در نظر گرفتند؟

به گزارش پایگاه خبری آهن‌نیوز، حیدر افسری، مدیر تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان، درباره رای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال درباره اتفاقات دیدار این تیم برابر استقلال و محرومیت تعلیقی و یک جلسه‌ای امیر قلعه‌نویی، این‌طور حرف‌هایش را آغاز کرد: ما فیلم و تصاویر کامل اتفاقات را منتشر کردیم. ریکاردو ساپینتو، سرمربی استقلال از ابتدای بازی عصبی بود. او نه تنها در بازی با گل‌گهر، بلکه در هر بازی نشان داده است که عصبانیت خاصی دارد و هیجانی رفتار می‌کند.
وی افزود: در این بازی، ساپینتو صحبت‌هایی انجام داد که با توجه به اینکه سعید الهویی پرتغالی بلد بود، متوجه شد که او توهین می‌کند و ناسزا می‌دهد. داور و ناظر بازی حساسیتی نشان ندادند و بی‌خیال شدند. اواخر بازی که درگیری‌ها پیش آمد، کمک داور چهارم اصلا نگذاشت بازیکنان ما وارد درگیری شوند و سه بازیکن استقلال و کادرفنی آنها وارد ماجرا شدند. الهویی، تا نیمکت استقلال جلو آمده بود و وقتی ساپینتو به او توهین کرد، مربی ما به سرمربی استقلال گفت که پرتغالی بلد است، اما ساپینتو به سینه الهویی زد. 
سرپرست تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان، با اشاره به محرومیت قلعه‌نویی در گفت‌وگویی که با تسنیم داشت عنوان کرد: قلعه‌نویی از روی نیمکت تکان نخورد و نمی‌دانم داستان محرومیت او چیست. باید با وکیل باشگاه برای اعتراض به رای صادر شده صحبت کنیم. جالب است ساپینتو با آن رفتارها دو جلسه محروم می‌شود ولی قلعه‌نویی که از روی نیمکت تکان نخورد، یک جلسه محرومیت برای او در نظر می‌گیرند. ساپینتو به شیشه رختکن ما لگد زد و آن را شکست. ناظر و نماینده بازی آنجا بودند چطور این ماجرا را تکذیب کردند؟ آیا می‌توانند لگدی را که ساپینتو به برانکارد هلال احمر عوامل بازی استقلال و ملوان زد هم تکذیب کنند؟ اگر همان جا ساپینتو را محروم کرده بودند، کار به اینجا کشیده نمی‌شد.
وی تأکید کرد: مربی از خارج از کشور آمده است و به ما توهین می‌کند و چون سرمربی استقلال است با او کاری ندارند. اگر مربی شهرستانی چنین کاری می‌کرد، چند جلسه محرومش می‌کردند؟ ساپینتو به همه حمله کرد، دادوبیداد کرد و اخراج شد، به شیشه رختکن لگد زد و بازیکنان استقلال به زور جلوی او را گرفتند ولی دو جلسه محروم شد و قلعه‌نویی با وجود اینکه از روی نیمکت تکان نخورد یک جلسه محرومش کردند. این رای غیرعادلانه است.

انتهای‌پیام الف.ک

کد خبر 1591

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =