کد خبر 1626
۱ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۶

مس کرمان؛

مس کرمان تیم خاص لیگ برتر

مس کرمان تیم خاص لیگ برتر

در راستای بومی‌گرایی و جوانگرایی باشگاه مس کرمان تیم فوتبال این باشگاه یکی از ترزانترین و بومی‌ترین تیم‌های این فصل لیگ برتر است.

به گزارش پایگاه خبری آهن‌نیوز، مس کرمان در بازگشت خود به لیگ برتر هرچند ماندگاری در این رقابت ها را هدف اصلی خود در این فصل قرار داده است اما اهداف بزرگ دیگری را نیز برای این فصل خود در سر دارد که کاملا در راستای آن ها حرکت می کند.

مس کرمان در بازگشت خود به لیگ برتر هرچند ماندگاری در این رقابت ها را هدف اصلی خود در این فصل قرار داده است اما اهداف بزرگ دیگری را نیز برای این فصل خود در سر دارد که کاملا در راستای آن ها حرکت می کند.

هرچند در فوتبال ایران و به خصوص در میان تیم های لیگ برتری، استفاده از بازیکنان تیم های امید و جوانان باشگاه ها بسیار کم دیده می شود و تیم ها ریسک انجام این کار را کمتر برای خود می خرند اما تیم فوتبال مس کرمان کاملا در جهتی دیگر حرکت می کند که می تواند برای فوتبال ایران یک اتفاق خارق العاده باشد.

در کنار همه نفرات شایسته ای که مس کرمان چه در سال قبل و چه در این فصل در ترکیب تیم خود قرارداد، تعداد قابل توجهی از بازیکنان تیم های پایه باشگاه مس کرمان فرصت بازی در تیم بزرگسالان را پیدا کردند که همگی از بازیکنان آکادمی باشگاه مس و استعدادهای فوتبالی استان کرمان بودند.

با وجود گذر فوتبال حرفه ای بحث بومی گرایی اما اعتماد و دادن فرصت به ظرفیت های بومی و محصولات آکادمی یک باشگاه دقیقا همان کار بزرگی است که نه فقط امسال بلکه سال قبل در راستای صعود مس کرمان به لیگ برتر نیز در دستور کار این تیم قرار داشت.

پس از اینکه مس کرمان فصل قبل جواب اعتماد خود را در این زمینه گرفت، حالا در بازی های این فصل لیگ برتر نیز با همین رویه کار خود را دنبال می کند تا تیمی خاص در لیگ برتر باشد.

مس در بازی با نفت آبادان زمانی که صالح محمدی را بها نزدیک به 17 سال سن به زمین فرستاد یکی از جوانترین بازیکنان تاریخ لیگ برتر را در ترکیب خود قرار داد که او با گلزنی خود در این بازی تبدیل به یکی از جوانترین گلزنان لیگ برتر نیز گردید.

در کنار او نفراتی مثل مهدی ناظمی و عباس زراعتکار نیز که از تیم های امید و جوانان در لیست بزرگسالان مس کرمان قرار دارند نیز در ترکیب تیم بزرگسالان مس کرمان به میدان رفته اند تا چرخه ای که از سال قبل در بدنه تیم فوتبال مس کرمان به وجود آمده است همچنان ادامه داشته باشد.

همین اقدام تیم فوتبال مس کرمان و باشگاه مس کرمان که با اعتماد و شجاعت از سال گذشته صورت گرفته است سبب شده است تیم فوتبال مس کرمان یک تیم خاص برای فوتبال ایران به خصوص در لیگ برتر محسوب شود.

انتهای پیام / الف.ک

کد خبر 1626

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 8 =