کد خبر 1636
۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۴

نورچشمی‌ها به مراسم روز ملی صادرات دعوت شدند

نورچشمی‌ها به مراسم روز ملی صادرات دعوت شدند

هیچ خبرنگاری از حوزه صنعت، معدن و تجارت در این مراسم دعوت نشده بود و در واقع روابط عمومی سازمان توسعه و تجارت هیچ نقشی در آن نداشت.

به گزارش پایگاه خبری آهن‌نیوز، مراسم روز ملی صادرات روز گذشته در حالی با حضور رئیس جمهور کشورمان برگزار شد که حواشی زیادی را به دنبال داشت. 

حساسیت های امنیتی در مراسم روز گذشته به وضوح به چشم می خورد و همه هماهنگی های  تحت نظارت نهاد ریاست جمهوری در محل سالن اجلاس سران بود. نکته اصلی حواشی بوجود آمده این بود که هیچ خبرنگاری از حوزه صنعت، معدن و تجارت در این مراسم دعوت نشده بود و در واقع روابط عمومی سازمان توسعه و تجارت هیچ نقشی در آن نداشت.

نه اینکه خبرنگاران در این مراسم شرکت نکنند بلکه هیچ یک حتی دعوت به این مراسم هم نشده بودند؛ در حالی که خبرنگاران حوزه ریاست جمهوری به راحتی وارد سالن شده و به کار خود مشغول شدند. در این شرایط می توان گفت خبرنگاران نورچشمی در این مراسم حضور داشتند.

البته عدم اجازه ورود به خبرنگاران تخصصی حوزه صنعت به مراسم روز ملی صنعت نیز بهانه‌ای شد تا روابط عمومی سازمان توسعه تجارت این بی‌توجهی و کم‌کاری خود را به گردن شرایط موجود بیندازد.

انتهای پیام/

کد خبر 1636

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =