کد خبر 1643
۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۱

واکنش گل‌گهر به شایعه حضور قلعه نوعی در فولاد

واکنش گل‌گهر به شایعه حضور قلعه نوعی در فولاد

رفتن نکونام به فولاد حالا ابعاد جدیدتری هم علاوه بر مخالفت مدیریت فولاد در بر داشته است و آن احتمال جایگزینی قلعه‌نوعی در فولاد جای او است.

به گزارش پایگاه خبری آهن‌نیوز،در حالی که شنیده می شود جواد نکونام برای قبول دستیاری کی روش اعلام آمادگی کرده، مسئولین فولاد باری جانشینی سرمربی فعلی به دنبال جذب امیر قلعه نویی هستند که این موضوع با واکنش مدیر عامل گلگهر کارلوس کی روش که به تازگی هدایت تیم ملی را بر عهده گرفته است از همان روزهای نخست برای دستیار ایرانی خود روی نیمکت تیم ملی خواهان حضور جواد نکونام سرمربی فولاد بود که این موضوع هر بار با مخالفت باشگاه خوزستانی مواجه شد. گفته می شود حالا نکونام نظر مثبتی در این خصوص داشته است و به نظر می رسد این مربی دستیار کی روش در قطر باشد. 

به همین خاطر گفته می شود از سمت وزارت صنعت با امیر قلعه نویی در خصوص حضور وی بر روی نیمکت فولاد صحبت های صورت گرفته است. محمد اسفندیار پور مدیرعامل باشگاه گل گهر سیرجان در این خصوص به خبرنگار ما گفت : ما این موضوع را تکذیب میکنیم. ما با امیر قلعه نویی قرارداد داریم و ایشان به کار خود متعهد هستند؛ ما از عملکرد ایشان راضی هستیم و از وی حمایت می کنیم. ایشان و کادرفنی به ما برنامه دادند و ما در راستای این برنامه و هدف حرکت خواهیم کرد و قدم بر خواهیم برداشت.  

وی افزود : این موضوع به هیچ وجه درست نیست این دو باشگاه زیر نظر وزارت صنعت است و منطقی نیست که وزارت بخواهد یک جا را خراب کند و جای دیگر را آباد کند و نگاه وزارت به همه عدالت محور است. به نظر من این صحبت ها قبل از بازی حساس ما و فولاد درست نیست و شائبه برانگیز است و  این بازی را تحت تاثیر خود قرار خواهد داد.

 انتهای پیام/الف.ک

کد خبر 1643

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =