کد خبر 1646
۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۹

آلومینیوم اراک؛

عصبانیت ساپینتو از رحمتی طبیعی است

عصبانیت ساپینتو از رحمتی طبیعی است

مدیرعامل آلومینیوم گفت: رحمتی در بازی ساپینتو را شکست داد. پنج هفته است که نباخته‌ایم و تیم‌هایی چون سپاهان و استقلال را متوقف کرده‌ایم.

به گزارش پایگاه خبری آهن‌نیوز، محمد رجاییان درباره تساوی آلومینیوم اراک مقابل استقلال اظهار داشت: تیم آلومینیوم رفته‌رفته ثبات شخصیتی پیدا می‌کند. تاکنون مس رفسنجان، سپاهان و استقلال را در خانه‌های این تیم‌ها متوقف کرده‌ایم که کار سختی بوده است. بازیکنان ما پشت محوطه جریمه کمتر خطایی به استقلال دادند. این موضوع، بلوغ تاکتیکی و تکنیکی تیم را نشان می‌دهد.

وی با تمجید از روند آلومینیوم ظرف هفته‌های اخیر لیگ برتر تصریح کرد: پنج هفته است که شکست نخورده‌ایم و از الان برای دیدار با نساجی برنامه‌ریزی می‌کنیم. در این فصل همه تیم‌ها بازی‌های باکیفیتی ارائه می‌کنند و تیم ضعیفی نداریم. امیدوارم موفقیت آلومینیوم همراه با جوانگرایی تیم ادامه داشته باشد.

مدیرعامل باشگاه آلومینیوم اراک راجع به اعتراض بازیکنان استقلال به قضاوت وحید کاظمی بیان کرد: فضایی در فوتبال کشور ایجاد شده بود که می‌گفتند استقلال در چند بازی از داوری ضرر کرده است. پیش از مسابقه به کمیته داوران اعلام کردیم داور دیگری برای بازی با استقلال انتخاب کنند. وحید کاظمی متولد قائمشهر است و با توجه به اینکه هفته آینده با نساجی بازی داریم، کارت‌هایی که به بازیکنان می‌دهد، سبب حرف و حدیث شد.

رجاییان با اشاره به سابقه کاظمی در قضاوت بازی‌های قبلی آلومینیوم تصریح کرد: او در دیدار آلومینیوم با پرسپولیس هم چند اشتباه محرز داشت و اگر پیروز نمی‌شدیم، متهم ردیف اول بود. نمی‌خواهم بگویم این داور عمداً چنین اشتباهاتی مرتکب می‌شود، اما کمیته داوران باید شرایطی فراهم کند که شائبه‌ها از داوران دور شود و داوری فضای سالم‌تری داشته باشد. کاظمی داوری عصبی است و نباید در این مسابقه قضاوت می‌کرد.

وی همچنین به اخراج اسماعیل شریفات اشاره کرد و به تسنیم گفت: بسیاری از داوران پس از اینکه یک اخطار می‌دهند، از صحنه دور می‌شوند تا چیزی نشنوند. نمی‌گویم شریفات حرفی نزده است،‌ اما داور باید صحنه را مدیریت می‌کرد. خواهش کردیم داور مسلط‌تری انتخاب شود تا صحنه‌ها را کنترل کند. از کمیته داوران می‌خواهم داوری برای بازی با نساجی انتخاب کند که شرایط را مدیریت کند.

مدیرعامل باشگاه آلومینیوم اراک در مورد اینکه ساپینتو گفته تیم رحمتی دو اتوبوس در زمین پارک کرده بود، عنوان کرد: اینگونه هم نبود. ما داشته‌های خودمان را با داشته‌های استقلال مقایسه و براساس آن برنامه‌ریزی می‌کنیم. جذابیت فوتبال امروز همین است و تیم‌ها با آنالیز رقبا و داشته‌های خود، تدبیر به خرج می‌دهند. در تقابل بین ساپینتو و مهدی رحمتی، سرمربی استقلال شکست خورده و ما نتیجه گرفتیم. پس خشم او منطقی است.

رجاییان با بیان اینکه شخصیت حقوقی مربیان باید مورد توجه قرار بگیرد، اظهار داشت: اگر مهدی رحمتی مقابل استقلال نتیجه بگیرد، نباید مورد انتقاد هواداران این تیم قرار بگیرد. رحمتی داشته‌های خودش را خرج موفقیت آلومینیوم می‌کند و اگر کسی از او انتظار داشته باشد به استقلال ببازد، کم‌لطفی کرده است. هواداران استقلال باید به سرمایه‌های این باشگاه اجازه رشد دهند.

وی درباره اعتراض‌های سرمربی استقلال از سکوهای ورزشگاه آزادی تصریح کرد: ساپینتو از روی سکوها مدام اعتراض می‌کرد و مدل صحبت کردن او مناسب نبود. او با ادبیات نامطلوبی با داور و دست‌اندرکاران استقلال صحبت می‌کرد. باشگاه بزرگ استقلال اسطوره‌های بزرگی دارد. فرهاد مجیدی و دستیارانش سال گذشته اعتراض‌هایی می‌کردند و فضا را به سود استقلال برمی‌گرداندند، اما آنها یک بار خارج از شأن رفتار نکردند.

ساپینتو یا همیشه محروم می‌شود، یا استقلال با او قطع همکاری می‌کنند

مدیرعامل باشگاه آلومینیوم با بیان اینکه اعتراض مربیان نباید همراه با توهین باشد، خاطرنشان کرد: ساپینتو یا به‌خاطر محکومیت در کمیته انضباطی همیشه باید روی سکوها بنشیند؛ یا اینکه باشگاه استقلال و فتح‌الله‌زاده با او قطع همکاری می‌کنند. سابقه ساپینتو هم نشان‌دهنده همین موضوع است، اما باشگاه استقلال بزرگتر از این حرف‌هاست.

انتهای پیام/ الف.ک

کد خبر 1646

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =