کد خبر 1647
۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۶

صبا فولاد و فولاد کاوه داد نماینده هرمزگان را درآمد

صبا فولاد و فولاد کاوه داد نماینده هرمزگان را درآمد

نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی گفت: صبا فولاد خلیج فارس، فولاد کاوه، کشتی سازی و شرکت آبشیرین کن در بندرعباس فعالیت دارند اما یک ریال هم در ورزش استان سرمایه‌گذاری نکرده‌اند.

به گزارش آهن‌نیوز، احمد مرادی گفت: شرکت فرهنگی ورزشی صنایع پشتیبان هرمزگان از ۵ صنعت بزرگ با ارزش افزوده اقتصادی شکل گرفته و توقعات مردم و ورزشکاران نیز در حمایت این صنایع بجا و مطالبه درستی است.

وی با بیان اینکه باید صنایع هرمزگان در بحث ایفای مسئولیت های اجتماعی بیش از پیش فعال باشند، تصریح کرد: صبا فولاد خلیج فارس، فولاد کاوه، کشتی سازی و شرکت آبشیرین کن نیز در بندرعباس فعالیت دارند اما از شرکت های اقتصادی هستند که یک ریال هم در ورزش استان هرمزگان سرمایه گذاری نکرده‌اند.

مرادی با اشاره به اینکه در لیگ برتر بسکتبال و فوتسال دو نماینده هرمزگان مقتدرانه با استفاده از نیروهای بومی حضور پیدا کرده اند اما صنایع در عمل به تعهداتشان شانه خالی می کنند، خاطرنشان کرد: باید هرچه زودتر این صنایع تکلیف خود را روشن کنند که آیا قصد حمایت دارند یا خیر تا از این پس رویکردشان مشخص و نحوه برخورد و رسیدگی مسئولان اجرایی هم مشخص شود.

وی با بیان اینکه در جلسه ای با حضور مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس و استاندار هرمزگان این مسائل مطرح و در هفته جاری با حضور کادرفنی و اجرایی دو تیم فوتسال و بسکتبال صنایع هرمزگان جلسه ای برگزار و تمامی مسائل تعیین تکلیف خواهد شد.

این نماینده مجلس با اشاره به دلایل طرح استیضاح وزیر صمت، عنوان کرد: هر صنعتی که در هرمزگان فعالیت دارد باید بداند وظیفه حمایت از ورزش را نیز در کنار تولیدش برعهده دارد و بابت این کار هیچ منتی بر سر مردم نباید بگذارد بلکه تاکنون هم اگر عملی نشده، کوتاهی کرده اند.

وی با بیان اینکه استاندار هرمزگان در این موضوع انصافا به خوبی پای کار بوده، تصریح کرد: صنایع هرمزگان به مردم به واقع بدهکار هستند و اکنون زمان ادا کردن به دین‌شان است. آیا رواست جوانان موفق ورزشکار هرمزگان را در مقطعی که در حال درخشش در میادین کشوری هستند، رها کنیم؟!

مرادی در پایان با بیان اینکه تیم فوتسال صنایع هرمزگان زیر چتر حمایتی پالایشگاه نفت بندرعباس و تیم فوتسال بانوان هرمزگان در لیگ برتر زیر چتر حمایتی فولاد هرمزگان رفته اند، اضافه کرد: برای تیم بسکتبال و وضعیت کنونی شان نیز در حال برگزاری جلسات و نتیجه گیری هستیم تا یکی از بنگاه‌های اقتصادی استان هرمزگان این تیم را حمایت کند.

انتهای پیام/

کد خبر 1647

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 6 =