کد خبر 1664
۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۳

تکمیل بیمارستان بافق با مشارکت فولادی‌ها

تکمیل بیمارستان بافق با مشارکت فولادی‌ها

بخشی از اعتبارات ساخت بیمارستان جدید بافق را صندوق بازنشستگی فولاد کشور، شرکت سنگ آهن مرکزی ایران بافق، فرمانداری و دانشگاه علوم پزشکی یزد تامین خواهد کرد.

به گزارش آهن‌نیوز، محمدعلی صمیمی، فرماندار بافق گفت: عملیات اجرایی بیمارستان ۹۶ تخت خوابی بافق در فروردین ماه سال ۱۳۹۴ آغاز شده که در آن زمان حدود ۹۶ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل آن پیش بینی شد.

 وی ادامه داد: قرار شد بخشی از این اعتبارات را صندوق بازنشستگی فولاد کشور، شرکت سنگ آهن مرکزی ایران بافق، فرمانداری و دانشگاه علوم پزشکی یزد و بخشی از آن را نیز خیران تأمین کنند.

صمیمی زیربنای این بیمارستان را ۱۱ هزار و ۷۵۰ متر مربع در چهار طبقه اعلام و خاطرنشان کرد: در مدت سه ماه و نیم، عملیات اجرایی اسکلت بتنی چهار طبقه انجام شد، اما بعدها به دلیل کمبود یا نبود اعتبار کافی، پیشرفت پروژه متوقف یا با کندی روبرو شد.

فرماندار بافق گفت: در بازدیدهای مسئولان و پیگیری‌های نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و همچنین بازدید استاندار یزد، اعتباراتی از سفر استانی رئیس جمهور برای تکمیل این بیمارستان اختصاص یافت.

صمیمی ابراز امیدواری کرد: با همت مسئولان دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد، همکاری شرکت‌های معدنی و صنعتی، تلاش و پشتکار پیمانکار و نظارت مداوم، ساختمان این طرح درمانی به زودی به بهره‌برداری برسد.

وی گفت: در حال حاضر این بیمارستان پیشرفت ۸۰ درصدی دارد و بیش از ۷۰ میلیارد تومان برای تکمیل آن و حدود ۵۰۰ میلیارد تومان نیز برای تجهیز آن نیاز است.

انتهای پیام/

کد خبر 1664

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =