کد خبر 1712
۷ آبان ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۶

لیگ برتر؛

لیگ برتر فوتبال| عبور از بحران با پنج گل

لیگ برتر فوتبال| عبور از بحران با پنج گل

شاگردان تارتار در یک نمایش دیدنی توانستند با پنج گل، یاران مهاجری را شکست دهند.

به گزارش پایگاه خبری آهن‌نیوز، در یازدهمین هفته مسابقات لیگ برتر، تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان در ورزشگاه خانگی‌اش، فولادشهر، به مصاف تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان رفت و با پیروزی‌ای درخشان کار خودشان در لیگ برتر را در مقطع پیش از جام جهانی به پایان برد.

نیمه اول مسابقه با حملات پردامنه ذوبی‌ها آغاز شد و شاگردان تارتار خیلی زود توسط محمدحسین اسلامی به گل اول رسیدند. در ادامه در شرایطی که آنها می‌توانستند بلافاصله کار را دو بر صفر کنند، ضربه پنالتی صادق صادقی توسط علی محسن‌زاده مهار شد. چند دقیقه بعد اما ذوبی‌ها دوباره صاحب پنالتی شدند و این بار سجاد آشوری دروازه نفت را گشود تا حساب کار دو بر صفر شود. این پایان کار در نیمه اول نبود و حسین شنانی، بازیکن سابق ذوب‌آهن، با یک حرکت تکنیکی و تماشایی بعد از یک دریبل لایی زیبا در محوطه جریمه به آرمان اکوان، توپ را با یک بغل پای فنی به تور دروازه چسباند تا اختلاف به حداقل برسد.

در نیمه دوم مسابقه، حضور نادر محمدی در بازی باعث شد تا ذوبی‌ها مجددا به استفاده از پرتاب‌های این بازیکن روی بیاورند و در یکی از همین پرتاب‌ها، آرمان اکوان گل سوم ذوب را به ثمر رساند. تلاش‌های نفت برای رسیدن به گل دوم در دو ضربه به تیر دروازه خلاصه شد تا اینکه در نهایت در وقت‌های اضافه اسلامی و سالاری با دو گل دیگر، یک شکست تلخ برای رضا مهاجری و تیمش رقم زدند.

انتهای‌پیام/الف.ک

کد خبر 1712

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =