کد خبر 1719
۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۶

برترین‌های هفته نخست آبان در بورس کالا اعلام شد

برترین‌های هفته نخست آبان در بورس کالا اعلام شد

در هفته نخست آبان در بورس‌کالای ایران براساس ارزش فروش شرکت‌ها، سنگ‌آهن گهر زمین، فولاد خوزستان و شرکت ملی صنایع مس ایران برترین‌ها اعلام شدند.

سنگ‌آهن گهر زمین، فولاد خوزستان و شرکت ملی صنایع مس ایران سه‌شرکت برتر هفته نخست آبان، بیشترین فروش بازار فیزیکی بورس‌کالای ایران را به خود اختصاص دادند. بورس‌کالای ایران برترین‌های خود را در هفته نخست آبان (منتهی به ۶ آبان) براساس ارزش فروش شرکت‌ها در بازار فیزیکی اعلام کرد. جزئیات رتبه‌بندی جایگاه شرکت‌ها از لحاظ فروش به شرح زیر است:

سنگ‌آهن گهر زمین با ثبت معامله ۴۷۰‌هزار تن گندله و کنسانتره سنگ‌آهن به ارزش بیش از ۱۳۲۲ میلیارد تومان در رتبه نخست ایستاد.

فولاد خوزستان با فروش ۹۲‌هزار تن تختال C و شمش بلوم به ارزش بیش از ۱۲۳۱ میلیارد تومان، دوم شد.

ملی صنایع مس ایران با فروش ۴‌ هزار و ۷۳۰ تن سولفورمولیبدن، مس کاتد، مس کم‌عیار و کنسانتره فلزات گرانبها به ارزش ۱۱۵۷ میلیارد تومان، سوم شد.

ذوب‌آهن اصفهان با ثبت معامله ۳۵‌ هزار و ۱۹۳ تن به ارزش نزدیک به ۵۸۶ میلیارد تومان در رتبه چهارم ایستاد.

معدنی و صنعتی گل‌گهر با ثبت معامله ۲۰۰‌هزار تن گندله سنگ‌آهن به ارزش نزدیک به ۵۶۸ میلیارد تومان پنجم شد.

شرکت معدنی و صنعتی چادرملو ۱۰۰‌ هزار تن کنسانتره و گندله سنگ‌آهن و شمش بلوم را به ارزش نزدیک به ۴۷۰ میلیارد تومان فروخت و ششم شد.

صنعتی و معدنی اپال پارسیان سنگان با فروش ۱۵۰‌هزار تن گندله سنگ‌آهن به ارزش نزدیک به ۴۲۶ میلیارد تومان هفتم شد.

آهن و فولاد ارفع با فروش ۳۰‌هزار تن شمش بلوم به ارزش نزدیک به ۴۰۷ میلیارد تومان در جایگاه هشتم قرار گرفت.

پالایش نفت اصفهان با ثبت معامله ۴۲۲۰‌ هزار و ۵۲۵ تن وکیوم‌باتوم، گوگرد گرانوله و لوب‌کات سبک به ارزش بیش از ۳۹۷ میلیارد تومان، نهم شد.

پتروشیمی تندگویان با فروش ۱۲‌ هزار و ۸۵۴ تن پلی‌اتیلن ترفتالات بطری و نساجی و نخ ‌پلی‌استر در گریدهای مختلف به ارزش نزدیک به ۳۷۷ میلیارد تومان در رتبه دهم ایستاد.

کد خبر 1719

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =