کد خبر 1732
۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۶

لیگ برتر؛

روزهای خوب گل‌گهر با قلعه‌نوعی

روزهای خوب گل‌گهر با قلعه‌نوعی

نماینده سیرجان، تیمی است که این فصل از دیدن بازی‌هایش پشیمان نمی‌شود. تیمی که بیشتر بازیکنانش تولدی دوباره را تجربه می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری آهن‌نیوز،گل‌گهر یکی از جذاب‌ترین تیم‌های این فصل لیگ است. تیمی که شاید «فوق‌العاده» نتیجه نگرفته اما فوتبال خوبی بازی کرده و بردهای مهمی به‌دست آورده است.

 البته در مورد گل گهر، یک حقیقت کلیدی دیگر هم وجود دارد.

بسیاری از بازیکنان این تیم مثل سرمربی، از دل یک دوران سخت به این فصل خوب رسیده‌اند. امیرقلعه‌نویی در سپاهان ناکام شد و پس از این ناکامی بزرگ، پروژه گل‌گهر را تحویل گرفت. بسیاری از نفرات ثابت و کلیدی این تیم مثل محسن فروزان، آرمین سهرابیان و بهنام برزای نیز قبلا رویاهای شکست‌خورده زیادی داشته‌اند. حتی اریک بایناما نیز فصل گذشته یک کابوس واقعی را زندگی کرد اما برگشت تا یکی از بهترین‌های این فصل گل‌گهر شود. این وضعیت برای ستاره‌های این تیم در مسیر کسب پیروزی مهم در اهواز نیز وجود داشته است. رضا شکاری در سن و سال کم، چهره شد و حتی به فوتبال روسیه رفت. در بازگشت به ایران اما محرومیت و دور شدن از فرم خوب انتظار این بازیکن را می‌کشید. بازیکنی که این فصل به یک ستاره درخشان برای گل‌گهر تبدیل شده و این هفته روبه‌روی فولاد نیز گل زده است. 

ستاره دیگر آنها در این بازی، مرتضی تبریزی بود. بازیکنی که در استقلال اصلا موفق ظاهر نشد و در این تیم شکست خورد اما حالا در لباس گل‌گهر، دوباره به فرم خوب گذشته برگشته است. بسیاری از نفرات این تیم، با قضاوت‌های تلخی در گذشته روبه رو شده‌اند. بعضی‌ها حتی تصور می‌کردند که دوران فوتبال این ستاره‌ها تمام‌شده باشد. 

این ذهنیت در مورد قلعه‌نویی نیز وجود داشته و در این چند سال خیلی‌ها از پایان عصر او صحبت به میان آورده‌اند. 

گل‌گهری‌ها اما فعلا به سلامت از دل این آتش گذشته‌اند و توانسته‌اند خودی نشان بدهند. این فصل برای تک‌تک این نفرات بی‌نهایت مهم به‌نظر می‌رسد. آنها مزه شکست را خیلی خوب می‌دانند و حالا دیگر فقط به طعم شیرین پیروزی فکر می‌کنند. 

نماینده سیرجان، تیمی است که از دیدن بازی‌هایش در لیگ بیست و دوم پشیمان نمی‌شوید. تیمی که خیلی از اعضایش، تولدی دوباره را تجربه کرده‌اند.

انتهای‌پیام/ الف.ک

کد خبر 1732

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =