کد خبر 1739
۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۷

مشکلات کارگری مانع اصلی راه‌اندازی صدر فولاد نیست

مشکلات کارگری مانع اصلی راه‌اندازی صدر فولاد نیست

دبیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی لرستان گفت: مشکلات کارگری نمی‌تواند علت اصلی عدم راه‌اندازی کارخانه صدر فولاد باشد.

به گزارش آهن‌نیوز، علی جهانی در بازدید از کارخانه صدر فولاد لرستان با بیان اینکه در احیای واحدهای اقتصادی استان با همراهی دیگر دستگاه‌های اجرایی تمام توان خود را بکار می‌گیریم، اظهار کرد: کارخانه صدر فولاد با مشکلات عمده‌ای روبرو است و همه مسئولین استان برای راه‌اندازی مجدد آن در تلاش هستند و این امر همکاری همه نهادهای مرتبط در این زمینه را می‌طلبد.

وی به مسائل و مشکلات کارگری کارخانه صدر فولاد لرستان اشاره کرد و افزود: مشکلات کارگری نمی‌تواند علت اصلی عدم راه‌اندازی این کارخانه باشد چراکه مطالبات کارگران بخش کوچکی از بدهی‌های آن است و این اداره کل در خصوص کارگران و رفع دغدغه آنها تمام همکاری و تعامل خود را انجام خواهد داد تا حقی نه از کارگر و کارفرما ضایع نشود.

مدیرکل تعاون کار ورفاه اجتماعی لرستان گفت: تاکید بنده به مراجع رسیدگی به دادخواست‌های کارگری و کارفرمایی سازش بین کارگر و کارفرماست تا مشکلات دیگری برای آنان ایجاد نشود و چرخه تولید حفظ شود.

جهانی با بیان اینکه در راه‌اندازی و فعالیت مجدد این کارخانه از هیچ برنامه‌ای فرو گذاری نمی‌کنیم، تصریح کرد: راه‌اندازی مجدد این شرکت منجر به ایجاد اشتغال در منطقه و توسعه اقتصادی خواهد شد و همکاران این اداره کل در این راستا با مدیران این شرکت تعامل لازم را خواهد کرد.

انتهای پیام/

کد خبر 1739

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =