کد خبر 1765
۱۰ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۷

فولاد خوزستان؛

نکونام در فولاد ماندنی شد

نکونام در فولاد ماندنی شد

بعد از کِش و قوس‌های فراوان در مورد تیم ملی و نکونام، مدیرعامل فولاد اما در اظهارنظر جدیدی اعلام کرده که حضور نکونام در تیم‌ملی منتفی است.

به گزارش آهن‌نیوز به نقل از ورزش سه، بحث اضافه شدن جواد نکونام به کادرفنی تیم ملی فوتبال ایران اگرچه بارها از سوی باشگاه فولاد و خود این مربی تکذیب شده اما طی یک ماه اخیر و از همان روزهای نخستی که مطرح شد تا به همین امروز در محافل فوتبالی کشور مطرح و پرونده آن بسته نشده است. حتی فدراسیون فوتبال و کی‌روش نیز اخیرا از قطعی بودن حضور نکو در قطر خبر دادند. با این وجود اما مدیرعامل فولاد، آخرین خبر در این مورد را مخالفت باشگاه و نکونام با حضور در تیم ملی اعلام و تاکید کرد که سرمربی این تیم جایی نخواهد رفت.

گرشاسبی که میهمان تلفنی فوتبال برتر بود، مطرح شدن بحث حضور نکونام در تیم ملی را یکی از عوامل برهم خوردن تمرکز تیم فولاد در این فصل دانسته و گفت: باتوجه به برنامه ریزی که در هیئت مدیره با حضور آقای نکونام کرده بودیم، هدف اصلی ما لیگ قهرمانان آسیا بود تا به عنوان نماینده ایران در این مسابقات مهم آبروداری کرده و به رده های بالاتر صعود کنیم. هدف گذاری ما برای لیگ برتر و حذفی نیز انجام شده بود. شروع خوبی داشتیم ولی دو حادثه و اتفاق گریبان ما را گرفت که مورد اول را اصلا الان صلاح نمی دانم که باز کنم. در جای خودش آن را هم مطرح خواهم کرد. مورد دوم هم مطرح شدن بحث تیم ملی بود.

او با اشاره به ادامه تلاش فدراسیون با وجود مخالفت صریح فولاد و نکونام افزود: خود آقای نکونام مربی و بازیکن حرفه ای بود و این مسائل خیلی تاثیر آنچنانی روی او نداشت. بچه های تیم اما مرتب از من سوال می پرسیدند که آقای نکونام می رود یا می ماند؟ خود من هم همان اول با آقای نکونام صحبت کردم و گفتم که اگر برنامه ای داری حرفه ای جلو برویم. او گفت که اصلا برنامه ای ندارم و هدف من حضور در مسابقات لیگ قهرمانان آسیاست و تحت هیچ شرایطی از فولاد جدا نمی شود.

ما این را اعلام کردیم ولی باز بحث مطرح شد و دوباره با آقای نکونام صحبت کردیم. ایشان در چند مرحله اعلام کرد که من نخواهم رفت، در فولاد می مانم و قرارداد دارم. هر هفته و قبل از هر بازی اما می دیدیم که این موضوع از سوی فدراسیون مطرح می شد. وقتی بحث باز می شود همه می گویند پس خبری است. ما خواستیم قضیه را مدیریت کنیم.

مدیرعامل باشگاه فولاد در خصوص آخرین موضع طرفین در مورد حضور نکو در تیم ملی تاکید کرد: آخرین وضعیت مخالفت ما و خود آقای نکونام بود. به هر حال نمی دانیم با چه زبانی اعلام کنیم که این قضیه اصلا تمام شده است. این را باید خود فدراسیون جواب بدهد ولی طبق توافقی که داشتیم آقای نکونام در فولاد مانده و به کار خود ادامه خواهد داد.

انتهای‌پیام/ الف.ک

کد خبر 1765

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 8 =