کد خبر 1784
۱۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۲
95 درصد فولاد آلیاژی کشور را تأمین می‌کنیم

مدیر امور بازاریابی و فروش فولاد آلیاژی ایران گفت: ما 95 درصد نیاز کشور به فولاد آلیاژی را تأمین می‌کنیم و از این حیث شرکت در جایگاه ویژه‌ای قرار دارد.

به گزارش آهن‌نیوز، سید رضا سیفتی، مدیر امور بازاریابی و فروش فولاد آلیاژی ایران در ششمین نمایشگاه بین‌المللی فولاد کیش و در گفت‌وگو با خبرنگار آهن‌نیوز گفت: شرکت فولاد آلیاژی ایران یکی از مدرن‌ترین کارخانه‌های تولید فولاد آلیاژی دنیا به‌حساب می‌آید که از بخش‌های فولادسازی، نورد مقاطع سنگین، نورد مقاطع سبک، عملیات حرارتی و تکمیل کاری تشکیل شده است.

وی افزود: این شرکت مجهز به پیشرفته‌ترین تجهیزات و برخوردار از بالاترین سطح دانش فنی روز است که امکان تولید فولادهای آلیاژی و مخصوص را با بهترین کیفیت و منطبق با استانداردهای بین‌المللی داراست.

از سیفتی در خصوص محصولات ویژه‌ی این شرکت پرسیدیم که پاسخ داد: اخیراً یکی سری از فولادهای زنگ نزن را که در صنایع فولاد و پتروشیمی مورداستفاده قرار می‌گیرند، تولید کرده‌ایم که می‌توان در دسته‌ی محصولات ویژه قرار داد.

وی اضافه کرد: ما در شرکت فولاد آلیاژی ایران 95 درصد نیاز کشور به فولاد آلیاژی را تولید می‌کنیم و از این حیث شرکت در جایگاه ویژه‌ای قرار دارد.

مدیر امور بازاریابی و فروش فولاد آلیاژی ایران در پایان در خصوص مهم‌ترین مشتریان این شرکت نیز گفت: مهم‌ترین مشتریان ما صنایع خودروسازی و نفت و گاز و پتروشیمی هستند اما صنایع ابزارسازی، صنایع خاص و صنایع نیروگاهی نیز از مشتریان مداوم مجموعه‌ی فولاد آلیاژی ایران به‌حساب می‌آیند.

انتهای پیام/

کد خبر 1784

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 3 =