کد خبر 1791
۱۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۵

آمادگی فعالیت ذوب آهن در معدن‌کاری

آمادگی فعالیت ذوب آهن در معدن‌کاری

ذوب آهن اصفهان آمادگی دارد تا با شرکت‌های که در زمینه معدن‌کاری فعالیت دارند همکاری داشته باشد و آستان قدس رضوی پتانسیل این همکاری را دارد.

به هگزارش پایگاه خبری آهن‌نیوز، ایرج رخصتی، مدیرعامل شرکت ذوب آهن اصفهان از آمادگی ذوب آهن اصفهان برای همکاری با شرکت‌هایی که در زمینه معدن کاری فعالیت دارندخبر داد و افزود: معدن کاری در کشور با تولد ذوب آهن آغاز شده است،  معادن کشور از ذوب آهن اصفهان جدا نیستند و هم اکنون که استراتژی ذوب آهن با تولید ۱۲ محصول جدید از بهمن ماه بر مبنای افزایش تنوع محصول و تولید محصولات ارزش افزا شکل گرفته، معادن کشور نیز می‌توانند با حمایت خود از این سیاست بهره‌مند شوند.

وی تفکر ذوب آهن در تولیدات خود را ملی دانست و افزود: در شرایط کنونی که کیفیت محصولات ذوب آهن اصفهان زبانزد است صادرات می‌تواند یکی از راه‌های برون رفت از مشکلات باشد.

سید مهدی طالبیان به توسعه همکاری بین ذوب آهن اصفهان و آستان قدس رضوی اشاره کرد و گفت: شرکت عمران و توسعه رضوی یکی از شرکت‌های جدید در آستان قدس رضوی است که ظرفیت بسیار مناسبی برای کارهای عمرانی، معدنی و صنعتی را دارد و می‌تواند بستر بسیار مناسبی برای تعاملات بیشتر هر دو مجموعه در جهت افزایش بهره‌وری باشد.

پایان پیام/ ف

کد خبر 1791

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =