کد خبر 1795
۱۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۶

لیگ برتر فوتبال| سقوط فولاد با نکونام

لیگ برتر فوتبال| سقوط فولاد با نکونام

فولاد خوزستان در یک بازی عقب افتاده در چارچوب لیگ برتر با نتیجه سه بر یک بازی را به ملوان بندانزلی واگذار کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی آهن‌نیوز، فولاد خوزستان در یک بازی عقب افتاده میهمان ملوان بندر انزلی بود که نتوانست از پَسِ میزبان خود برآید و بازی را با  نتیجه سه بر یک به میزبان خود واگذار کرد.

شاگردان نکونام که برای رسیدن به انزلی با مشکلاتی هم روبرو بودند، در مقابل ملوان در همان نیمه اول دو بار دروازه خود را گشوده دیدند و با فشاری که برای جبران آوردند توانستند تنها یکی از گل‌های خورده را جبران کنند و به رختکن بروند. در نیمه دوم هرچند فولادی‌ها دست به تدارک حملات گسترده زدند اما این ملوان بود که توانست در نهایت یک گل دیگر به ثمر رساند و به روند ناکام گذاشتن فولاد را در سومین هفته پیاپی ادامه دهد.

نکونام که  علی‌رغم مخالفت‌های مدیرعامل و هیئت مدیره فولاد همچنان زمزمه‌های حضور در کنار کی‌روش در جام جهانی در مورد او وجود دارد با این روند قطعاً تحت فشار هواداران اهوازی قرار دارد و در صورت عدم اتخاذ تدبیر مناسب شاید جا برای و او همکارانش روی نیمکت فولاد تنگ‌تر از همیشه شود.

این در حالی است که فولادی‌ها در آسیا هم حضور دارند و شرایط سختی و رقابت سنگینی در آن مسابقات پیش روی آنها است. فولادی‌ها با این باخت به رتبه دهم جدول سقوط کردند.

انتهای‌پیام/ الف.ک

کد خبر 1795

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =