کد خبر 1814
۱۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۲

مدیرعامل فولاد مبارکه در گفت‌وگوی اختصاصی با آهن‌نیوز:

فولاد مبارکه در شرایط تحریم، تولیداتش را افزایش داد / هجمه‌ها مانع پیشرفت ما نمی‌شوند

فولاد مبارکه در شرایط تحریم، تولیداتش را افزایش داد / هجمه‌ها مانع پیشرفت ما نمی‌شوند

مدیرعامل فولاد مبارکه هجمه‎‌های اخیر بر این شرکت را نشانه‌ای از قرارگیری مجموعه در مسیر موفق قلمداد کرد و گفت: در وضعیت رکود بازار جهانی فولاد و شرایط ویژه‌ تحریمی توانسته‌ایم جهش در تولید و افزایش تنوع محصولات را محقق کنیم.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آهن‌نیوز، محمدیاسر طیب نیا در حاشیه‌ نمایشگاه فولاد کیش در حاشیه‌ افتتاحیه‌ ششمین نمایشگاه بین‌المللی فولاد کیش در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار آهن‌نیوز نسبت به حواشی اخیر در خصوص فساد در فولاد مبارکه و جنجال‌های رسانه‌ای پس از آن گفت: دشمن هوشیار است و به‌خوبی نقاط قوت و ضعف ما را شناسایی کرده و در پی تضعیف نقاط قوت و برجسته‌سازی نقاط ضعف است.

وی ادامه داد: اگر می‌بینیم که هجمه‌های زیادی بر فولاد مبارکه ایجاد شده نشان از قرارگیری مجموعه در مسیر صحیح است و ما به حرکتی که آغاز کردیم ایمان داریم.

مدیرعامل فولاد مبارکه در تشریح ابزارهای خود برای اصلاح امور پیشین بیان داشت: امروز مسیر ما مبتنی بر پاک دستی، استفاده از دانش جوانان نخبه و اتکا به ظرفیت‌ها و زیرساخت‌های درون مجموعه است و ما با این ابزارها قادر به تولید امید در جامعه خواهیم بود.

وی ضمن بیان این‌که وظیفه ما در فولاد مبارکه به‌عنوان پیشران توسعه در صنعت فولاد، مخابره‌ی خبرهای خوب به مردم است، اظهار داشت: کارهای بزرگی در فولاد مبارکه در حال انجام است و ما در وضعیت رکود بازار جهانی فولاد و شرایط ویژه‌ تحریمی توانسته‌ایم جهش در تولید و افزایش تنوع محصولات را محقق کنیم.

طیب‌نیا در پایان در پاسخ به این سؤال خبرنگار آهن‌نیوز که آیا مردم باید به رویکرد فسادستیزی وی امیدوار باشند، نیز گفت: امیدواری ما به لطف خداوند است و اگر خداوند ما را یاری کند می‌توانیم به جامعه امید تزریق کنیم.

انتهای پیام/

کد خبر 1814

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 14 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • میلاد IR ۱۹:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۴
    0 0
    سلام