کد خبر 1826
۱۵ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۶

رکورد ‌حمل‌ونقل ریلی در ذوب‌آهن اصفهان شکست

رکورد ‌حمل‌ونقل ریلی در ذوب‌آهن اصفهان شکست

مدیر راه‌آهن و ترابری ذوب‌آهن اصفهان از شکسته شدن رکورد حمل و نقل ریلی مواد اولیه در این شرکت خبرداد.

به گزارش آهن‌نیوز، حامد محمدی مدیر راه‌آهن و ترابری ذوب‌آهن اصفهان با اعلام این خبر گفت: با توجه به این که ذوب آهن اصفهان از ۳۷ مبدا مواد اولیه خود را بارگیری و در یک مقصد که ذوب آهن اصفهان می باشد تخلیه می کند، برنامه ریزی جهت بارگیری و حمل می تواند در تولید ذوب آهن بسیار مهم باشد و حمل و نقل ریلی یکی از ارکان مهم افزایش تولید است.

 وی یاد آور شد: در ذوب آهن اصفهان ۴ واگن برگردان شامل دو دستگاه برای سنگ آهن و دو دستگاه برای زغال داریم که در هفتم شهریورماه ۳۴۷ واگن و در ۲۶ مهرماه ۳۴۹ واگن مواد اولیه وارد شرکت و تخلیه شده که در نوع خود بی نظیر است .

مدیر راه آهن و ترابری شرکت با اشاره به این که در مدت مشابه سال قبل ۲۷ هزار واگن مواد اولیه وارد شرکت و امسال این رقم به ۳۴ هزار افزایش پیدا کرده است، گفت:  یکی از رسالت های مدیریت راه آهن و ترابری رساندن مواد اولیه به دو کارگاه بزرگ تولید آگلومره و کک سازی است و با توجه به مبداهای مختلف سیر و حرکت، برنامه ریزی دقیقی برای تولید لازم است که این مهم توسط تلاشگران این مدیریت به صورت شبانه روزی در حال انجام است.

وی گفت: با مدیریت زمان و انجام تعمیرات اساسی دیزل ها در زمانی که کمترین پیک ورود مواد اولیه به شرکت را داریم بهره وری در این بخش را افزایش دادیم.

انتهای پیام/

کد خبر 1826

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =