کد خبر 183
۲ تیر ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۰

کسب رتبه‌های برتر فولادی‌ها در مسابقات جشنواره ملی بهره‌وری

کسب رتبه‌های برتر فولادی‌ها در مسابقات جشنواره ملی بهره‌وری

در میان پروژه‌های موفق انجام شده در شرکت‌های مختلف داخلی در سطح ملی و بین‌المللی، شرکت فولاد اکسین خوزستان در دوازدهمین مسابقات جشنواره ملی بهره‌وری موفق به کسب عنوان طرح برتر شد.

به گزارش خبرنگار آهن‌نیوز، به همت بخش خصوصی و با همراهی و همکاری اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی ایران و تهران اختتامیه دوازدهمین جشنواره ملی بهره‌وری در سی‌ام خرداد ۱۴۰۱ در تهران برگزار شد.

جشنواره ملی بهره‌وری در راستای کمک به تحقق مفاد برنامه‌های توسعه در حوزه بهره‌وری و لزوم بهره‌گیری از ساز و کار اجرایی برای تحقق چشم‌انداز ۲۰ ساله نظام و با هدف اشاعه فرهنگ مدیریت بهره‌وری و کمک به افزایش توان رقابت‌پذیری بنگاه‌های اقتصادی و قدردانی از بهره‌ورترین مدیران ارشد شرکت‌های ایرانی، دوازدهمین دوره برگزاری خود را به پایان رساند و آغاز سیزدهمین دوره آن را به طور رسمی اعلام می‌کند.

لازم به ذکر است، این جشنواره متشکل از پنج مسابقه است که عبارتند از: مسابقه ملی بهره‌وری، مسابقه ملی تجربه‌های موفق، مسابقه بهترین محل برای کار، مسابقه ملی بهینه‌کاوی و مسابقه ملی توان اجرایی سازمان‌ها و بنگاه‌های اقتصادی که در مجموع موفق به کسب ۷۵۰ امتیاز کسب نمایند موفق به کسب تندیس ملی بهره‌وری خواهند شد. 

براساس محاسبات صورت گرفته و ارزیابی کمیته علمی و داوران در میان پروژه‌های موفق انجام شده در شرکت‌های مختلف داخلی در سطح ملی و بین‌المللی، شرکت فولاد اکسین خوزستان در دوازدهمین مسابقات جشنواره ملی بهره‌وری موفق به کسب عنوان طرح برتر شد. همچنین شرکت فولاد هرمزگان جنوب موفق به دریافت سپاسنامه از مسابقه ملی تجربه‌های موفق در این جشنواره شد.

در این دوره، چهار پروژه از طرف شرکت فولاد اکسین خوزستان در فرایند واحد تحقیق و توسعه بررسی، ارزیابی و انتخاب و به این جشنواره معرفی شدند و خوشبختانه پس از ارزیابی این طرح‌ها توسط کمیته داوری، شرکت فولاد اکسین موفق به دریافت دو لوح تقدیر و دو لوح سپاس گردید.

شایان ذکر است از میان چهار طرح ارائه شده شرکت فولاد اکسین خوزستان در جشنواره ملی بهره‌وری، یک طرح نیز به‌عنوان "سه طرح برتر کشور" انتخاب شد.

عناوین و رتبه‌های کسب شده به شرح زیر است؛

۱. طرح مهندسی معکوس سیستم کنترل احتراق و ساخت نرم‌افزار پایش مصرف سوخت موفق به دریافت لوح تقدیر و طرح برتر کشوری شد.

۲. اصلاح و به روزرسانی نرم‌افزار و Firmware بردهای کنترلی درایوهای ABB موفق به دریافت لوح سپاس شد.

۳. افزایش راندمان تولید ورق‌های آلیاژی و API موفق به دریافت لوح سپاس شد.

۴. ارتقاء و بومی‌سازی سیستم اتوماسیون ماشین برش هوا گاز (Oxycutting Machine) موفق به دریافت لوح سپاس شد.

پایان پیام/ ف

کد خبر 183

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =