کد خبر 1843
۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۲

استقلال خوزستان۶_ چوکا صفر؛

لیگ یک فوتبال| اولتیماتوم جواب داد

لیگ یک فوتبال| اولتیماتوم جواب داد

استقلال خوزستان در یک بازی یک طرفه توانست حریف نامدار و شمالی خود را با شش گل شکست دهد.

به گزارش خبرنگار ورزشی آهن‌نیوز، استقلال خوزستان توانست در ادامه نتایج نوسان‌دار خود این‌بار با شش گل حریف سرشناس شمالی را شکست دهد.

استقلال خوزستان که یکی از دیگر تیم‌های صنعتی لیگ یک فوتبال ما است با حمایت گروه صنعتی فولاد ایران توانست این فصل را در یارگیری موفق عمل کند و بازیکنان موردنظر سید سیروس پورموسوی را جذب کند.

هرچند در ابتدا این تیم با مشکل میزبانی هم روبرو بود که با رایزنی‌های انجام شده این مشکل هم برای این تیم حل شد و استادیوم غدیر اهواز در اختیار این تیم قرار گرفت.

نتایج سینونی این تیم و شکست در مقابل شمس‌آذر قزوین باعث شد پورموسوی که جزو مربیان آرام فوتبال ما است، اولتیماتومی را به بازیکنان در انتهای آن بازی دهد تا در صورت ادامه این نتایج احتمال قرار گرفتن بعضی از آنها در لیست خروج باشگاه برای آنها محتمل باشد.

بازی با چوکای تالش و شش گل زده شده به این تیم را شاید بتوان جزو تاثیرات این اولتیماتو دانست و در ادامه صعود به رتبه دهم جدول هم با این سه امتیاز برای این تیم میسر شد اما پورموسوی خوب می‌داند که با این بضاعت نفراتی این جایگاه در حال حاضر مناسب این تیم نیست و ثبات در نتایج می‌تواند ذهنیت برنده و در نهایت صعود را برای این تیم میسر کند. دوازده بازی و هفده امتیاز برای این تیم می‌تواند ابتدای مسیری باشد که در نهایت به یک بازگشت دوباره به لیگ برتر ختم شود.

انتهای پیام/ الف.ک

کد خبر 1843

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 11 =