کد خبر 1846
۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۸

بورس کالای ایران عرضه شمش فولادی «ارفع» را پذیرفت

بورس کالای ایران عرضه شمش فولادی «ارفع» را پذیرفت

عرضه شمش فولادی «ارفع» برای نخستین بار در دستور کار بورس کالای ایران قرار گرفته است، پیشتر کاتد مس و شمش آلومینیوم در رینگ صادراتی بورس کالا عرضه شده بود.

به گزارش پایگاه خبری آهن‌نیوز، سید علیرضا موسوی قائم مقام مدیرعامل و معاون فروش و بازاریابی شرکت آهن و فولاد ارفع گفت: پیرو هماهنگی‌های صورت گرفته و رایزنی‌های انجام شده با بورس کالای ایران برای نخستین بار در کشور عرضه شمش فولادی تولیدی شرکت آهن و فولاد ارفع در رینگ صادراتی بورس کالا صورت خواهد گرفت.

وی تصریح کرد: پیشتر کاتد مس و شمش آلومینیوم در رینگ صادراتی بورس کالا عرضه شده و عرضه شمش فولادی «ارفع» برای نخستین بار در دستور کار بورس کالای ایران قرار گرفته است.

موسوی خاطرنشان کرد: عرضه در رینگ صادراتی بورس کالا مزایای فراوانی داشته به طوری که شفافیت و کشف قیمت در آن اتفاق می‌افتد. همچنین دریافت ریال یا ارز و اینکه صادرات توسط خریدار باشد یا فروشنده از ظرفیت‌های این روش می‌باشد.

معاون فروش و بازاریابی شرکت آهن و فولاد ارفع در خاتمه افزود: ان شاالله در این هفته عرضه اول انجام خواهد شد و سایر شرکت‌ها نیز می‌توانند از این امکان بدست آمده استفاده کنند.

پایان پیام/ ف

کد خبر 1846

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 10 =