کد خبر 1854
۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۹

استقلال خوزستان؛

علی‌محمدی: استقلال خوزستان باغیرت‌ترین تیم لیگ یک است

علی‌محمدی: استقلال خوزستان باغیرت‌ترین تیم لیگ یک است

مدیرعامل گروه ملی فولاد در گفت و گویی از شرایط فعلی استقلال خوزستان ابراز رضایت کرد و این تیم را یکی از امیدهای صعود دانست.

به گزارش پایگاه خبری آهن‌نیوز، علی محمدی مدیرعامل گروه ملی فولاد، با اشاره به برد پرگل روز گذشته استقلال خوزستان در هفته دوازدهم لیگ یک برابر چوکا تالش و کم شدن فاصله این تیم با تیم‌های مدعی، اظهارکرد: برد شیرینی بود و امیدوارم شرایطی فراهم شود که تیم ما در چنین بازی‌ٰهای خانگی از حضور حداکثری هواداران خود نیز بهره‌مند شود.

وی با بیان این‌که در مجموعه باشگاه استقلال خوزستان از بازیکن گرفته تا کادرفنی و مدیرعامل همه به خط هستند، ادامه داد: در لیگ یک هیچ تیمی باغیرت‌تر، خوش تکنیک‌تر و با انگیزه‌تر از استقلال خوزستان نیست.

مدیرعامل شرکت گروه ملی صنعتی فولاد ایران در پاسخ به این سوال که به نظر می‌رسد حمایت‌های خوب شما از تیم استقلال منجر به بهبود روحیه تیم شده است؟ عنوان کرد: ما کاری نکرده‌ایم و همه کار را خود باشگاه انجام داده است.

وی همچنین با اشاره به خالی بودن ورزشگاه غدیر اهواز در بازی‌های خانگی استقلال خوزستان، گفت: این‌که اجازه داده نمی‌شود که تماشاگران استقلال به ورزشگاه بیایند باعث دلگیری ما است، در حالی که وقتی تیم ما به استان‌های دیگر می‌رود رقبا از حضور هواداران خود استفاده می‌کنند ولی ما در اهواز از این نعمت بی‌بهره هستیم.

محمدی ادامه داد: در حالی هواداران استقلال خوزستان نمی‌توانند به ورزشگاه بیایند و از تیم خود حمایت کنند که ورزشگاه ۶۰ هزار نفری غدیر را برای هواداران تجهیز کرده‌ایم. امیدوارم در ادامه تدبیری اندیشیده شود که شاهد حضور حداکثری تماشاگران باشیم تا هم با نتایج تیم در ورزشگاه خوشحالی کنند و هم حضورشان باعث تقویت روحیه تیم شود.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد که استقلال خوزستان بتواند این فصل مجوز حضور در لیگ برتر را به دست آورد.

انتهای پیام/ الف.ک

کد خبر 1854

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =